Gå til innhold

Mange her som har en Aurora? Og hva syns dere om det navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstesnuppa vår heter det, og vi er veldig fornøyd med navnet hennes, har fått inntrykk av at det er en del som heter det. Eldstejenta heter Ronja, og vi syns de navnene passer bra sammen, det sier alle som spør hva de heter også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Aurora :) Når jenta mi fikk det for 2 1/2 år siden syns jeg ikke det var så mange som het det. Men her vi bor har det kommet flere og flere Auroraer. Liker det kjempegodt jeg,er veldig fornøyd :)

Skrevet

Synes Aurora er gyselig og skjønner ikke hvorfor foreldrene vil barna sine så vondt... hehe.... du spurte om meninga jo ;P

Men Ronja er nydelig da :)

Aurora betyr forresten nordlys på serbisk :)

Skrevet

Har bare gutter jeg:-) Synes Aurora er et kjempefint navn da....

Skrevet

Huff nei, Tibbit du sier noe der... Vær så snill og ikke meld oss til bv da??? Pls...

Skrevet

Det betyr jo nordlys på de fleste språk...

Syns det er et fint navn. Ikke så begeistret for Ronja =)

Skrevet

Det er jammen bra vi har forskjellig smak,ellers hadde jo alle barna hatt samme navn ;)

Skrevet

Navna passer godt sammen! Er ikke veldig begeistret for noen av dem egentlig, men fine sammen var de:):):)

Skrevet

finfint navn:) fikk gutt, men hadde det vært jente hadde det i allefall fra min side vært høyaktuelt!

Skrevet

Aurora er nydelig! :) Hvis jeg får ei jente en gang, så skulle hun gjerne fått det navnet. Samboeren er ikke enig dessverre...

Skrevet

Nydelig navn! Kjenner ei lita jente som heter det, og hun er sååå skjønn!

Skrevet

Aurora er eit flott navn!! Minste snuppa vår har det som mellomnavn, og eg har enno ikkje angra på det valget :D

Skrevet

Min snupp heter Aurora! Og ja, jeg synes det er et NYDELIG navn!!!

Sliter litt mer med hva gutten som kommer snart skal hete.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...