*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 har jobbet i mange år på samme arb.plass.har termin nå i mars.sambo & jeg har snakket en stund om at vi kanskje har lyst til & flytte til nordnorge når barnet er født....men....jeg må jo da si opp jobben min i permisjonstiden...har jeg da krav på de 80% som jeg skal søke på,eller stoppes foreldrepengene når oppsigelsestiden på 3 mnd på jobben er gått?
Mor til en stor og en liten Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Du får selvfølgelig foreldrepenger ut permisjonstiden!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Foreldrepengene får du ja. Men hvordan er dette med å si opp i permisjonstida? Må en da jobbe i f.eks. 3 mnd etter permisjonen? Da er det jo best å si opp 3 mnd før en går ut i permisjon.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 jeg hadde tenkt at jeg kunne si opp samtidig som permisjonen min starter...de sier at det går helt greit det...så "slipper" man jobbe nettopp pga at man gjør det i permisjonstiden.er sikker på at jeg leste det her inne en eller annen plass.så da får jeg altså 1 år med foreldrepenger,selv om jeg har sagt opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå