Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 hvordan er det med dere for tiden da? fått noe vettugt ut av sommeren ? her er det ut på tur i dag,blir hentet av privatsjåføren og nannyen etterpå og da er det strake veien til privat-jeten for en avslappende tur på fjellet. har måttet ta meg av sønnen min helt alene siste tiden så er utslitt ja..(får ikke disse tjenerne til å bli jeg altså...hva gjør dere der ?? så nå er det å rope på påkledersken min og komme meg i klærne mens gutten ennå sover....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Tja....kom nettopp hjem fra 2 ukers luksuscruise til caribien selv jeg. Så nå sitter jeg her på nett og surfer, mens sønnen min er ute med nannyene sine. Han har 4 stk, for jeg syns ikke 1 holdt. Men ellers holder vaskehjelpen å vaske slottet mitt, mens kokken er litt opptatt med å lage noe godt til meg til lunsj. Ellers er livet digg...
yinyang Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Jeg har vært i studio i dag, sunget inn ettpat låter, og gjort unna litt der. Etterpå har jeg fått masasje og rens, i spa avdelingen min.. Nå sitte jeg og spiser ett spinatblad, må jo holde vekten. Ble litt mye mat i selskaet til Røkke i gårkveld. Nå er jeg på nett, og betiller varer fra Dolce Gabbana, rekker ikke turen ned til Italia, før vi drar til Abu Dabi til uken. Ellers en vanlig kjedelig dag her ja. Barn? Eh...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 jeg vet...har vært en pyton sommer sånn....så må vel bli slave-eier tror jeg.. har også bestillt varer på nett og har nå tjeneren min til å taste for meg på pcn...må jo ta vare på de sarte fingrene mine... har jo overlevd men er den værste uken hittil ...nesten så jeg angret på hele greia. men nå er heldigvis ene nannyen tilbake....så da får hun ta over altså!! noen som har noen å avse til en trengende medsøster.... i bytte mot luksusvillaen på jamaica?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 jeg driver og titter på nette etter ny borlig. er så lei av det lille slummhuset jeg bor i. skulle tror jeg hadde ektemann så lite som det herskapshuset er. noen tips?
Snuppa! Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Hahaha,dere er god altså Selv har jeg nettopp kasta den nye typen min på dør. Kan jo ikke gi opp alenemortilværelsen og alle millionene som ruller inn på kontoen min uten å løfte en finger selv!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 hadde du type? hahaha... du må jo være mindre begavet, hva skal vi med menn? vi har jo nav
Snuppa! Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Ja,heldigvis kom fornuften tilbake! Hilsen en flau
yinyang Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 mann nav mann nav ...... valget er lett da
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Hahahah skal si dere har god humor her inne damer!! kjekt at det er så god stemning her!! Hjelper voldsomt på litt gråe dager. har ikke vær her inne så mye, blir ikke så mye tid, men nå kommer jeg nok til å bruke all min ledige tid til å lese alt det morsomme dere skriver!! hihih
AneB Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Her er det stort sett avslappende og deilig for tiden. Litt irritert fordi den ene slaven min ikke plukket opp alle bladene fra bassenget. Tenk, det lå tre stk igjen! Blir så forbanna altså! Ellers har det nå vært Dubai på meg i sommer, fikk jo så sykt mye etterbetalt på os i juli, så det måtte jo brennes av på en fornuftig måte... Yinyang -jeg kan ta med noe DG til deg, skal en liten stripe innom Milano på tirsdag.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 haha takk for en god latter i en grå hverdag:D *ler*:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå