*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Bare lurer på om det er vanlig å fullamme til 6 mnd, eller om det er mange som begynner med grøt før det.. Jeg ammer, men har akkurat begynt med grøt, hun er 4 mnd om noen dager. Hun sover skikkelig godt etter litt grøt.
*ønsker nr 2* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 prøver med grøt her. og ammer.. guttungen er 3,5 mnd.. skrekk og gru... hehe.. miinsket litt på nattmåltidene, dte som var poenget, for 4 ganger per natt syns jeg er veldig slitsomt.. nå er v nede i t0 gabnger pr natt... og det er grit, jeg klarer å være våken om dagen med men som krever mye, og så og si ikke sover dagtid
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Vi begynte med grøt når sjarmtrollet var 4,5 mnd. Han var så tynn og våknet mange ganger om natta for å spise. Slutta ikke med nattpupp da, men spiste ikke like mange ganger om natta lenger. Fikk ikke så mye grøt, når han nærma seg 6 mnd var vi oppe i full porsjon. Og jeg ammer ja..
Tinaisme Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Sunniva har fått grøt siden hun var ca 4mnd.. Hun var så grinete hele dagen.. men etter vi starta med grøten ble hu mer fornøyd.. Brukte ikke mange dager på å komme opp i full porsjon.. Vi ammer ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå