silje 29 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 hei. Vi var på ultralyd da jeg var i uke 18. Legen kunne ikke se kjønnet da vi spurte. dette ble jeg litt skuffet over.. Har spurt jordmor om en ultarlyd til for å få vite dette, men hun mente at dette ble litt for " luksus" og at vi ikke kunne få ny time med mindre det var noe annet med babyen som skulle sjekkes. Er det noen som har opplevd det samme? Noen råd for å få ny time? Jeg har ingen preferanser når dte gjelder kjønn, men skal kjøpe klær og prøve å forestille meg hvordan det blir med baby ( dette er mitt første barn). har mange forventninger(:
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei! Du kan betille time hos en privat, men da må du betale selv.
line_n & sara Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 husk at ultralyden ikke er for at foreldrene skal få vite kjønnet! det er en undersøkelse av babyen! har vært på 4, og veit fortsatt ikke hva det blir, baby blir det uansett! mange jm blir faktisk grinete når man spør om kjønnet på ul, har jeg hørt! hvis du må vite kjønn, burde du ta en 3d, da er det størst sjangs for å finne d ut, dessuten gjøres det privat, så legen har ikke noe i mot å sjekke! man kan jo selvsagt at vandlig ul på privatklinikk også, men det er ingen garanti å se det! noen babyer er litt sjenerte lykke til, da!
KristineH79 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Opplevde det samme når jg var ti ul, ble oxo skuffet når nurket hadde beina forran skrittet... Ønsket veldig å vite kjønn så vi har bestilt 3d 15august og håper virkelig vi får vite kjønn da! men vil h*n ik vise seg da heller får vi bare vente til den kommer ut... Er nå 27+5
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Selvfølgelig skal en få greie på kjønn om en ønsker det. Har hørt om jm som nekter og si noe. Dette mener jeg er helt galt. Det er faktisk jeg/vi som er med på å betale lønnen til alle ofentlige annsatte. Selvsakt er det ikke for å tilfredstille vårt ønske om å vit kjønnet en tar UL men den sørvisen kan vi få. Var hos jm i uke 18 og det var litt vanskelig å se, da dytter bare jm litt på magen og vips så dukket det opp ei lita jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå