januarblomst Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Ser det er mange her på bim som har greie på vogner. Så jeg tenkte spørre dere flinke jenter om råd. Er et hav av vogner og velge mellom,hadde det bare vært ferre så ville valget blitt enklere. Er ute etter en 3 hjuling som ikke er så alltfor dyr. Må være lett og trille. Må også være en kombi vogn,slik at jeg kan bruke den lengre. Så jenter,har dere noen gode råd om hvilken vogn som jeg burde ta en titt på?
Tussa og Sofie Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Vi har kjøpt TFK, joggster twist, bestilt den på babyjungle og kom på ca 5500,- med sportsvogn, hardbag og regntrekk til begge. Det er vel den største av 3-hjulingene ifht størrelse på bag og sportsdel, den er minst sammenslått, men er nok noe større i utseende som sportsvogn enn for eks, quinny eller easywalker. Jeg fallt for den pga jeg kan bruke den hele vognperioden, har håndbrems og er stødig. Vanskelig å orientere seg i jungelen ja...er så mange fine vogner.
januarblomst Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Takk skal du ha "tussa" jeg skal sjekke den ut! :-) Det er en jungel ja!!
Mazza** Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 En jeg kjenner har kjøpt casual play vogna på babyshop , den er superfin!! Sjekk ut den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå