Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Noen som har hatt det eller noe slikt og vet hvordan symptomene på denne er..? Har ei venninne som har/har hatt kyssesyken nå i sommer, og pleide trene med henne før hun oppdaget dette. Når hun fant ut at hun hadde sa hun fra til meg og spurte om jeg hadde hatt den før eller om jeg var blitt litt dårlig ellerno, men jeg var ikke noe spes. mer sliten eller mer slapp enn ellers.. Men nå etter jeg kom hjem fra ferien så synes jeg at jeg svetter bare jeg triller en liten tur eller slike ting og tenker da mer og mer på den dumme sykdommen.. hehe.. Føler jeg nesten blir syk av å tenke på det Har vært ekstra trøtt å sliten i det siste, men har liksom tenkt for meg selv at det må være pga at vi driver å avvenner den nattpuppen.. så når lillemannen vår våkner om natta så må vi da gå å vugge litt på han eller stå å stryke han på ryggen gjerne en times tid midt på natta innimellom, så føler at pga det er jeg litt mer slapp å sliten enn ellers, siden jeg ikke alltid får sove en hel natt igjennom.. Eneste kuren for kyssesyken har jeg hørt er vel å ta det med ro å slikt, men det har jeg ikke tid til
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321021 sjekk den linken. jeg har hatt kyssesyken, men det er mange år siden nå... det står ganske bra forklart i den linken.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå