Gnisten Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hjelp... Vet ikke hvor mye lenger jeg klarer dette. Er bare helt på tuppa og går bare rundt og griner. Er så utroli lei av å være gravid og føle at jeg ikke har noe å tilby mannen min... Har bare blitt verdens kjedeligste person som ikke kan gjøre noe av det vi pleide før svangerskapet. Har tidligere vært svært aktiv sosialt og fysisk, men sitter her sliten og trøtt med håvne bein og kommer meg ikke rundt på samme måte som før... Er i uke 40 så vet at det ikke er så lenge igjen, men holder aldeles på å bikke for tiden... Savner livet mitt... Selv om jeg vet det kommer til å bli store omveltninger når småen kommer... Flere som har det slik?
LRMG Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Kjente underleppa kom ut selv i går. Skulle i selskap, og er 5 dager over termin. Føler at jeg bare er gravid, og at ingen snakker med meg eller ser noe annet ved meg. Uvant for en som er vant til å få oppmerksomhet for alle mulige andre prosjekter og saker og ting. Har selv satt hele livet på vent nå som jeg er over termin. Men nå må det jo snart være overstått! Vi får holde ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå