Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Skal prøve å korte dette ned så godt jeg kan.... Vel, forholdet til meg og typen er ikke bra og har ikke vært det på lenge. Det har blitt bedre i det siste. Men han er og forblir en lat, hissigpropp som aldri klarer å innrømme feil, som overlater alt ansvar til meg for så å bli sint hvis jeg ikke klarer å gjøre det han mener jeg burde iløpet av en dag. osv, osv... Voldelige tendenser: ja... Selvsagt etter tilstrekkelig med tid har jeg blitt så lei av å følge hans pipe for å få husfred, at jeg "gir igjen" med samme mynt (ikke volden, men komentarer, ikke gidde å gjøre noe, ikke stille opp for ham. den tiden han bruker på å forgude x-box og data bruker jeg til å forgude tulla enda litt ekstra) har funnet ut for lengesiden at hvis jeg skal finne på noe uten barn, så må jeg skaffe barnevakt. kan ikke stole på at han stiller opp. vi gikk igjennom en skikkelig turbulent periode rettrundt nyåret, men vi har sammen jobbet hardt. Og jeg føler vi har fått det bedre. Skjønt det skulle vel ikke mye til. Vel, nå har det seg slik at jeg med gjevne mellomrom har drømt om x-en. Alt fra hvordan liv jeg ville fått med ham til sex, til hvordan han har det... Da jeg fikk høre han skulle gifte seg ble jeg oppriktig glad. Og tanken som dukket opp i hodet var: Så godt han har det bra, det fortjener han. Ingenting forandret seg helt til jeg møtte ham på butikken her for en stund siden. Drømmene har intensivert seg, og jeg til og med dag drømmer om å fortelle ham at jeg egentlig vil ha ham. Jeg er til og med så realistisk drømmene om natten at jeg aldri forventer at ha nskal si jeg avlyser bryllupet og blir med deg. Neida, jeg drømmer rett og slett om å få fortalt ham hvilke følelser jeg har for ham før bryllupet bare så han skal vite det. Og selvsagt itilfelle det skulle være en super liten sjanse for at da skulle angre deg ang giftemålet. det ville vel være mer uproblematisk å angre seg før enn etter bryllupet.... Hva gjør jeg? Jeg aner faktisk ikke hvor dypt disse følelsene stikker. Er det bare hormonene i graviditeten som prater. Er det bare det at jeg er missfornøyd med typen. Eller er det noe i disse "følelsene"????? Herregud hvor ond jeg er, men det er faktisk ikke noe egoistisk bak dette her, ihvertfall ikke bevisst......
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei! Hvis han er voldelig, så kom deg ut av forholdet så fort som mulig. Vil du fortsette å satse på han bør du sette ned forten å forlange at han søker hjelp for sit sinne men du bør være ute av situasjonen mens dette skjer. Det du er oppe i nå er farlig, tro meg jeg har erfaring på området. Det er ikke bare frlig for deg, men for barnet ditt og det barnet du bærer. Forskning viser at volden blir bare værre å værre uten behandling av problemet. Når det gjelder din X, så tror jeg det er situasjonen som får deg til å tenke slik. Kanskje du fortrenger ditt forhold og drømmer deg bort i noe som var tidligere. Jeg ville aldri ha fortalt dette til han, han er jo så alvorlig engasjert i et forhold at han har valgt å gifte seg. Da tror jeg dette vil bare komme som et sjokk på han. Håper alt ordner seg til det beste for deg. lykke til!
drømme_mamma er gravid Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 jeg synes ingen mennesker bør bli værende i voldelige forhold, det inkluderer fysisk og/eller psykisk vold og misbruk. du må tenke på det kommende barnet også. enten må mannen skjerpe seg og gjøre en innsats og bidra mer i forholdet. alle forhold svinger litt, og alle opplever nedturer, men jeg mener at i et godt forhold er det ikke plass til vold og fantasier om andre menn/damer man ønsker å være sammen med lykke til med ditt valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå