minimy m Emma & Emil! Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 De har blitt så slappe, å små etter at jeg er ferdig m amminga!! Å jeg som alltid har vert så fornøyd med de Har dere vurdert silikon etter at dere er ferdig m alle barna deres? Eller har de ikke forandra seg no?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Ååååå ja.. Det kan kanskje bli vurdert når alle barna er satt til verden... he he..=)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Huff, mine er slappe og dvaske enda jeg ikke er ferdig med noen amming en gang..men siden jeg har helt noia for operasjoner og er mer av den formening at det er bedre å bli glad i kroppen man her enn å på død og live fikse på den, så blir det vel ikke silikon eller forminskning på meg med det første...
Storebror & Lillesøster Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Har små bryst,men de ble ikke serlig forandra etter amminga utenom 3 små strekkmerker,kunne godt tenkt meg sillikon ja,men kommer ALDRI til og gjøre det,er for redd og det er liksom ikke en operasjon man må igjennom ,man må jo skifte ut og tviler på man vil la vær å sette inn igjen når man først har hatt det,er redd for bivirkninger også. Jeg får bare være fornøyd,med det lille jeg har,mannen min elsker meg sånn som jeg er:)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Alt håp er ikke ute! Jeg følte det på samme vis da jeg var ferdig for nesten 3 år siden. Etter øh...muligens et år var de tilbake til normalen. Passet mine gamle BH'e. Har ikke fått hengepupper en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå