Gå til innhold

Jeg er så skuffet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er er musikker,så ofte en det fest etter en gig.Vel greit det,men han kan jo ikke drikke.Jeg er så urolig når han skal ut ,forde jeg vett ikke hva jeg har i vente!

NB,han er IKKE voldelig! Men han blir så altfor meget beruset og mannen er dårlig i flere dager. Det værste synes jeg er at noen ganger er han så seint hjemme,og tanker i hotet mitt slutter aldri å kværne.

Vel i går skulle han i 30 års lag til en kompis.Tingen er at han ennå ikke har kommet hjem! Jeg har så vondt i magen og er så urolig i kroppen. Har prøvd å ringe han flere ganger.Men han svarer ikke!

Hva hadde du gjort?Jeg tenker på å ringe politiet, håper nesten på at han ligger i arresten,så han kan lære...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du ingen av kompisene hans som du kan ringe eventuelt???

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Barnefar her var i 30-årsdag på fredag...han kom hjem kl 15 dagen etter...svarte ikke da jeg ringte i halv 2-tida!:-/

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg men hvor gammel er fyren

Jeg hadde aldri godtatt noe slik....er helt uvirkelig situasjon for meg...forstår ikke at dere greier dette jenter...dere må være utrolig sterke som greier å la typene dra ut for så å ikke komme hjem igjen...nei hos meg hadde det vært over for lenge siden...

jeg greier det bare ikke

dere er jo viktige hallo...gjør dere det selv og?

gi han en smak av sin egen oppførsel neste helg...

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende hadde det vært min samboer. Men jeg har mine grunner og han vet han ALLTID må gi beskjed til meg om han ikke kommer til avtalt tid. Tankene svirrer rundt i hodet og jeg tenker det værste om han ikke kommer hjem når han skal, så det vet han nå heldigvis.

Men jeg hadde prøvd ringe en av de han var ute med jeg..

Og stå klar med stekepanna i døra når han kommer hjem..hehe...

Skrevet

huff, hadde det vært sambo så hadde jeg nok ringt politiet. Rett og slett fordi det hadde ikke vært likt han å gjøre noe slikt i det hele tatt. Hadde blitt dritredd.

Du må iallefall få han til å forstå at slik gjør man bare ikke. Ingen voksne mennesker skal oppføre seg så uansvarlig.

Mest sansynlig ligger han vel å sover på sofaen til kompisen og vokner om litt og tenker "H*****, jeg har sovet litt for lenge". MEn han bør være voksen nok til å ikke drikke seg så full at han ikke kommer seg hjem, Voksne mennesket.

Skrevet

Huff, jeg har også en sånn som ikke klarer å drikke. Det er helt sinnsykt, han blir ALLTID helt snydens når han er ute. Synes det r skikkelig flaut når jeg må se det:(

Æsj, jeg hadde blitt skikkelig forbanna hvis han ikke hadde kommet hjem altså, blir så irritert når de ikke klarer å ta seg såpass sammen engang. Jeg må som regel ringe min midt på natten og prate med ham på telefonen helt til han kommer inn døra her jeg, for hvis ikke så finner han så mange hindre på veien...

Prøv å ringe en av de han er ute med. Han dukker nok opp snart full av skamfølelse og stank. Han har sikkert bare sovna på nach.. Dustemannfolk!!!

Skrevet

Har mange ganger tatt opp at dette er uakseptabelt, og han er enig. Men hva hjelper det når han ikke gjør noe med det!?

Jeg er dum som ikke gjør noe mere, men hva skal jeg gjøre?

Vil jo at det skal fungere,så håper jeg for vær gang noe sånt skjer at det var den siste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...