minimy m Emma & Emil! Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Å da mener jeg MASSE altså Min reiser kl 5 om morgen, å er hjemme 10 om kvelden! Noen ganger jobber han 24 t i strekk, å når han da kommer hjem, sover han! Føler meg som en alenemor....... Men jeg elsker han jo, men jeg merker at forholdet begynner å skralte litt nå! Hva gjør dere for å opprettholde forholet da tro? Hilsen en som trenger noen råd
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Ja :s Ikke slik som deg da, men han jobber lange dager + 4 t pendling hver dag:( Blir maaaaange timer i uka det gitt....Han jobber også annenhver helg:(:(
Storebror & Lillesøster Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Min står opp 5 og kommer hjem 8,men da sover gutten vår så det er lite han får sett til han,utenom i helgene,men jobber av og til da også,nå måtte han bort og jobbe 3 uker +/- så da ser vi han ikke i det hele tatt,i tillegg til at vi bygger hus nå og har mye arbeid der også,så blir deilig og få det ferdig... Men vi er flinke til og leie oss film lage god mat og gå på besøk til venner eller ut og spise i helgene eller når han har fri...har vært noen ganger på hotell,etter vi var på show med kristian valen,så finner på noe sammen n¨år vi har mulighet,det er vi flinke til. får en del sms fra han på jobb og tlf,hver dag,jeg trives alene,koser meg med lillegutt og vi er ofte med andre venner og finner på ting. Skal snart ei uke til tyrkia,med et vennepar med en gutt ,og det blir vår første ferie sammen utenom og ligge på hotell 1 1/2 time hjemmefra,skulle egentlig i fjord helt alene uten barn,men jeg var så dårlig i svangerskapet at vi måtte avbestille,hadde B12 mangel også så var veldig slapp og svimmel. Så nå ble det med barn og venner...koselig det også Vær flinke til og finne på ting sammen ikke alltid så mye som skal til,gå ut og spis en middag og kos dere,gå tur sammen,be hjem noen venner/eller dere alene,spise reker/grille eller lage noe annet godt og spise. Har han fri i helgene?
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 vet ikke helt .. han jobber turnus da,så han er borte en uke,hjemme 2 dager,jobber en uke,også hjemme en uke.. vi er en del alene,jeg og han lille.. men men...det er jo sånn det er akuratt nå... vi prøver å kose oss mest mulig når han er hjemme,får noen til å passe barnet slik at vi får litt tid for oss selv en kveld osv.. hjelper masse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå