Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 sambo sliter m dårlig selvtilitt pga liten....... Jeg sier det ikke gjør noe, men tar meg i noen ganger å tenke på den kjempe til exsen.....
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg har full forståelse for deg.... Min kone har en x som hadde en stor pikk. Jeg selv har ikke akkurat noe å misunne andre for. Ikke det at den er liten men på det jevne tror jeg. Har du fortalt din sambo om det? At du får tanker om pikken til x? Jeg spurte min kone om det var noe forskjell. Hun sa det som det var. Jeg trøster meg med tanken på at det ikke bare den hun er ute etter.... Men det hjalp jo og at hun fortalte at hun ikke hadde noe god sex med X siden hun ikke ville ha sex med han, nermest voldtekt. samt pikken støtet mot livmorhalsen... Menne fortell det til samboeren din hvis han vil vite... Så kan du slappe mer av med sexen din når du slepper å ha dårlig samvittighet på at du får "feile" tanker...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Som om jeg skulle skrevet det selv.. Tar meg også i å drømme om en kjempestor en.. Litt trist, men det er jo ingenting å gjøre med det, så lær av meg og IKKE SI NOE! Tenk deg godt om; hva godt skulle komme utav det? Det er noe han ikke har kontroll over og vil kun få ham til å føle seg mindreverdig, spesielt siden han har komplekser fra før. Size definitely does matter! Skulle ønske jeg aldri hadde sagt noe, selv om det ikke var jeg som brakte det på bane.. Tok evigheter før ting var normalt igjen. Likevel, jeg drømmer stadig om en stor en..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Vel, jeg hatt sex med en med en stor en ... og det var absolutt ikke den beste sexen jeg har hatt. Syntes det ble for stort og ubehagelig. Av erfaring syntes jeg at ikke det er lengden det kommer an på , men tykkelsen. Heller kort og tykk enn lang og slank..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg har hatt sex med flere menn med veldig stor pikk, hva pokker er godt med det, ikke mye. Nei, takke meg til en normal en:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 jajajajajajajja blablablablablablabla
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 sier jeg og.......bla bla bla bla......
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Kommer vel ann på hvor vid høna er da vel, da er vel hun som ikke likte det trang og god;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå