så gla' Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 IKM fredag eller i går, og ikke noe tantebesøk ennå. Ikke et bittelite tegn på at hun er i anmarsj heller. Har en sånn merkelig følelese... Hadde ingen forventninger denne pp siden siden innsatsen har vært lav. Har ikke noen særlige symptomer som kan tyde på at jeg er gravid, Håpe, håpe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg ville tatt en test, trenger ikke ha symptomer selv om man er gravid
så gla' Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Kjøper nok test i morgen om det fortsatt ikke er tegn til tanta. Måtte hun ha tatt seg en kjempelang ferie.
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Hei, titter inn fra 3. trimester Jeg hadde heller ingen symptomer når jeg ble gravid. De kom ikke før jeg va 6 uker på vei. Lykke til!!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 hei hei...har samme problem som deg eg...ikm igår eller idag...og ikke noe tegn til TR..pleier merke at hun kommer ca 2 dager i forveien.....Og hun er alltid presis! eneste symptom eg har er litt ømme pupper, men det hadde eg sist mnd og... kjøper sikkert en test imorgen og tester tirsdags morgen....vist eg klarer å vente... Krysser fingrene for at den viser positiv for oss begge=D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå