Gå til innhold

hvordan kan man merke man har kreft???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ann på symptomene dine da... men tviler at u har det

Skrevet

Symptomer kan være maaange og ofte har man ingen symptomer før man har hatt det en god stund.. Kommer også an på hvor man har kreft..

Skal ta celleprøver nå snart på sykehuset av en kul.. Og gruer meg litt.., men sjansene for at man har kreft er jo som regel svært liten..=)

Hvis du har kuler av noe slag eller er veldig urolig kan du jo gå og sjekke deg..

Skrevet

jeg bare tror at det er noe galt med meg...tenker at jeg er alvorlig syk, etc

ingen kuler eller noe.Føler meg bare litt...rar av og til, at noe ikke stemmer liksom...

Skrevet

Jeg tror at jo mere du tenker på det jo verre vil du føle deg .. Men jeg er verken psykolog eller lege.. Men vet at følelser kan ta overhånd slik at det kan virke som man har flere symptomer en man kanskje egentlig har..

Eneste som kan finne ut av det er lege.. En enkel blodprøve kan også avsløre mye.. Men tror ikke du kan få en full utredning av kreft i hele kroppen uten symptomer..

Skrevet

tror ve kanskje det har noe med denne mammarollen å gjøre...redselen for å dø fra gutta mine...

Skrevet

kjipe-laila, jeg kjenner meg såååå igjen....

går rundt å redd for akkurat det samme....

før jeg ble gravid, spes de først 12ukene av svangerskapet var jeg LIVREDD og nesten overbevist om at jge hadde HIV. hadde ingen grunn for å tro det, men var så redd for å dø fra vegard(samboeren min). de verste ukene var når de tok den testen i uke 12.. ventet likosm bare på dommen min.

så etter at mie ble født har jeg hvert livredd jeg har kreft. nå om dagen er det magekreft jeg er redd for. Kjenner likosm klomper(aldri på samme sted da) inne der. men jeg trykker liksom hånden såååå langt inn i magen som det bare går an, så det er jo ikke rart om man kjenner litt hardeklomer osv. er nok bare tarmene....

men jeg vet inni meg at det bare er en skrekk for å dø rfa dem jeg elsker over alt på jord.

( også teller det nok litt at mamma har hatt livmor/eggstokkreft og at pappa har fått bloidkreft nå..... så kanksje jeg er litt redd for at det skal skje meg også).

Skrevet

glemte å si at, når vi er ute å gjør ting og har det moro, så tenker jeg ikke på det i det hele tatt... og føler meg helt frisk.

det er når jeg har late dager i sofaen eller ligger i sengen å ikke får sove at tanen kommer snikende.

og hadde jeg hatt kreft så ville jeg vel følt meg dårlig jevnt over liksom..... eller hverfall noen gang når jeg var utenfor huset.,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...