mammaen til Martine og Julie Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Igår så samlet noen naboer av oss til å sitte på verandaen hos oss for å ta noen øl. Hadde det kjempe koselig etter hvert som tiden gikk så ble det noen drammer på sambo grei nok men så ser jeg at han begynner å bli full og jeg spør er det ikke på tide å roe ned litt!Husk at det er du som skal stå opp imorgen med barna!Men da sier han er ikke full jeg!Enden på visa var jo at han ble så full at han bare snøvlet å sovnet på en stol!Ble skikkelig flau pga naboene jeg da!Da var klokken 3!Måtte rydde å hive meg i seng siden jeg visste at det ikke var mange timer igjen til de små våknet!Våknet kl halv 7 av at jeg hører brekninger da ligger han å spyr i senga vår og i håret hun største jenta vår,hun hadde nemlig kommet lagt seg i sengen vår!Så dsa måtte jeg stå opp å dusje henne,stakkar hun skjønte ingenting!Vasken er full av spy og det får bare være sånn til han våkner!!!!!!!!!!!!!!!Har hatt utallige diskusjoner før at han ikke bør drikke sprit han tåler det ikke!Har gitt så mange sjanser.Dette er hvertfall siste gang jeg drar på fest med han!Klarer ikke å slappe av og ha det moro selv!!!!!!!!!!!!!Er så sint sliten at det går ann å være så uforsvarlig!Aldri har jeg fått sovet lenge en dag!Jobber 100% og har 2 små som jeg av og til føler jeg er alene med! Føler at han ikke respekterer meg!Det er ikke bare mine barn eller!De vil jo ikke bli stelt av han fordi de er så vandt til at jeg gjør alt! Dette ble rotete men må bare få blåst dette UT!!!!!!!!!!!!!!
melkekua™ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg hadde blitt skikkelig forbanna på den oppførselen der..... Bare til å blåse ut her ;o) La alt ligge så kan sambo gjøre rent når han våkner, det hadde jeg gjort.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 uff... skjønner deg godt jeg.... dufår bare sette han i gang med vasking av vasken og sengeklær når han våkner... lykke til !
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 idotmann om han ikke selv skjønner st det er greit å kose seg med litt vin eller øl når man har barna; men holde seg langt unna sprit,e r det bare å hive'n ut hadde min spydd i hodet til barna mine hadde forholdet vært over, enkelt og greit
mammaen til Martine og Julie Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Ja det skal jeg jammen meg gjøre!Skal dra i svømmehallen med hun eldste så får han bare skure opp møkka si!
minimy m Emma & Emil! Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Kjenner meg igjen i denne situasjonen ja!! IKKE gjør en dritt, la han ta det når han våkner!! Sender deg en god trøste klem!
-Hengebuksvinet- Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Barn skal slippe å se foreldrene sine dritfulle, og han ødelegger virkelig tillitsforholdet sitt til barna på denne måten. Supert om svigers hadde stukket innom på en spontan visitt Min svigermor er i hvertfall en som ikke hadde lagt noe mellom i en sånn situasjon, og hun hadde nok gitt mannen en lekse.
Karoline's*mamma Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Jammen har du rett til å li skikkelig sinna!! Eg hadde iallefall ikkje akseptert dette. Kanskje de kan dra ut og vere vekke det meste av dagen? Då får han våkna og sett korleis det ser ut og kanskje tenkt litt. SÅ når du kjem heim har han tenkt seg om og du er meir rolig. Mitt inntrykk er at de iallefall ikkje hjelper å kjefte, for det provoserar. Håpet er vel at han forstår kor gale det er?! Mange klemmar til deg!!
Gjest Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 fy faen...jeg blir skikkelig provosert på dine vegne nå.. jævla mannfolk.. det er så typisk.. KJEFT HAN HUDEN FULL...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Kjenner det koker i meg når jeg hører om mannen din, herregud han får tørke opp etter seg selv. Ta med deg begge barna å reis bort litt, hadde aldri funnet meg i noe sånt av gubben. Men så drikker han heller aldri seg full fremfor guttungen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå