Gå til innhold

Hmmm... er jeg nymfo????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går rundt og tenker konstant på sex... og hadde jeg hatt en villig partner (er single) så kunne jeg hatt sex flere ganger om dagen... Har konstant lyst på sex og er konstant kåt.... Akkurat nå nyter jeg singlelivet og jeg har en pulekompis... men det er begrensa på hvor ofte han kan komme på besøk pga jobben hans...

Derfor vurderer jeg sterkt og skaffe meg ihvertfall 2 pulekompiser til...

Andre som er i samme situasjon...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også sli..har en kjæreste da men han er ikke like vill som meg så jeg må dessverre ofta bare ta til takke med meg selv:(

Skrevet

Et tips, få deg en profil på en sexside og kjør på.

Skrevet

Hehe, ja jeg er i samme situasjon. Og ja, jeg har flere. Litt flaut egentlig, men er relativt nysingel og trenger det virkelig nå. Roer seg sikkert ned etterhvert. :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg merker og at jeg blir spreng kåt hele dagen hvis jeg får sex i en periode og det så stopper litt.. men om det går lange perioder (måneder) uten sex, så bryr jeg meg ikke.. hadde sex i går morges og nå har jeg allerede onanert to ganger idag og begynner å lure på om jeg skal invitere han hit en kveld snart.. han er villig og kåt, men jeg er usikker på om jeg takler en pulekompis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...