Gå til innhold

Får ditt barn lørdagsgodt? evt hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter får litt chips i en kopp og eplejuice. Hun er 1 og et halvt år, stor koser seg hver lørdag når hun får dette.. Vet jo at når dem er så små så kan en jo unngå det, men vi har valgt å gjøre det slikt.

Har noen veninner med barn i samme alder. De som har førstemann er veldig streng på dette mens de som har flere sier at det får dem for de kan ikke gjøre forskjell når de eldre søskene får.Og det er jeg jo enig i:)

Hva gjør/mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vårt er snart 3 år, og hver lørdag siden han ble 2, har han fått valgt et par ting i smågodt avd. Men vi variere veldig fra helg til helg. Noen lørdager får han også chips, og noen ganger kjeks.

Det du gir til datteren din, syns jeg er kjempe fint. Ikke for lite eller for mye. Og eplejuice da...he he...det er digg det. De små må også få kose seg.

Skrevet

ja

her er det litt opp og ned. ofte en eventyrsjokolade og en dropseske.

ellers finner vi litt i skapet og putter i en skål.

de får ikke så mye.

mine er 2,5 år pg 4 år

Skrevet

Jenta vår er 15 mnd, og hun får enten kjeks, noen potetskruer, litt frukt eller en yoghurt.

Skrevet

Vi har ikke startet med lørdagsgodt enda..men det hender vi setter fram litt chips før han skal legge seg i helgene, så han også får ha litt lørdags kos;) En sjelden gang hender det også at han får en sånn liten eventyrsjokolade en lørdagskveld feks. Men det har ikke hendt ofte... Hvis vi har besøk/selskap, og har satt fram en skål sjokolade/chips, er det jo en selvfølge at han også får smake.. For han vet jo hva det er;) Og det er somregel i disse situasjonene han får smake på sånt;)

Skrevet

Gutten min er forresten snart 19 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...