Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Etter svømming, flere mil på sykkelpå asfalt og i gjørma i skogen og flere km i skogen med gjørme til knærne føler jeg meg som en mørbanka biff!!! Beina er fulle av nblåmerker og kuler og de verker, men jeg gjennomførte : )) Håper på en 12. plass av over 40 startende. Listene blir lagt ut snart så jeg er kjempespent!!! Jeg er superfornøyd med tanke på at jeg for 6 mnd siden veide 96 kg og var høygravid.... Igår fullførte jeg 300 m svømming, 2,6 mil sykling og 5 km løping på 1 time og 55 min....... Tida er ikke sånn super men dårlige forhold i løypa ødela en del!! Nå skal jeg slappe av i noen dager med god samvitttighet!! Det var dagens skryte innlegg hehe
Mynona Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Oi kjempebra!! Der ble jeg inspirert til å gjøre noe med min vekt, takk skal du ha!!=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Herregud sier jeg bare!! Så flink du er! Det hadde ALDRI jeg orka! Lykke til =)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Jepp : ) Gråtass! Snakk om vekt så er det lettere å gå ned svangerskapskilo da, enn om en har litt for mye vanlige kilo........... Jeg er nesten 30 kg lettere nå, opg det er litt mye å slanke bort på 6 mnd hvis man ikke har vært gravid...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Grattis, kjenner noen som deltok der, skulle gjerne deltatt en gang selv, kult å pushe seg litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå