Gå til innhold

Da har jeg fulført triathlon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter svømming, flere mil på sykkelpå asfalt og i gjørma i skogen og flere km i skogen med gjørme til knærne føler jeg meg som en mørbanka biff!!! Beina er fulle av nblåmerker og kuler og de verker, men jeg gjennomførte : )) Håper på en 12. plass av over 40 startende. Listene blir lagt ut snart så jeg er kjempespent!!!

 

Jeg er superfornøyd med tanke på at jeg for 6 mnd siden veide 96 kg og var høygravid.... Igår fullførte jeg 300 m svømming, 2,6 mil sykling og 5 km løping på 1 time og 55 min....... Tida er ikke sånn super men dårlige forhold i løypa ødela en del!!

 

Nå skal jeg slappe av i noen dager med god samvitttighet!!

 

Det var dagens skryte innlegg hehe

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi kjempebra!! Der ble jeg inspirert til å gjøre noe med min vekt, takk skal du ha!!=)

Skrevet

Herregud sier jeg bare!!

 

Så flink du er! Det hadde ALDRI jeg orka!

 

Lykke til =)

Skrevet

Jepp : )

Gråtass!

Snakk om vekt så er det lettere å gå ned svangerskapskilo da, enn om en har litt for mye vanlige kilo........... Jeg er nesten 30 kg lettere nå, opg det er litt mye å slanke bort på 6 mnd hvis man ikke har vært gravid...

Skrevet

Grattis, kjenner noen som deltok der, skulle gjerne deltatt en gang selv, kult å pushe seg litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...