Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Var på tur igår, og det var det ei dame som ble sørpefull! Ho var sammen med ei dame til, og sikkert deres 2 døtre! Ho dama her ble da sørpe dritings, kasta rundt seg i tax-free'n fordi ho ikke fikk kjøpt sprit pga ho hadde ikke med boardingkortet.. Så¨litt senere så vi ho på do.. Da hadde ho kledd av seg, og lå på gulvet i bare bh og truse og banna og styra.. Hørte ho ble tatt med i fyllearresten, og måtte bli der til 03 på natta.. Men uheldigvis fikk ho bli med bussen tilbake igjen.. Da bare snøvla ho og slang dritt.. Seriøst, voksent menneske bør kunne oppføre seg! Blir kvalm når jeg ser sånne folk!
melkekua™ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Æsj....dette er i alle fall ikke et voksent menneske i mine øyne!
så var vi 4 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Her i byen fant politiet ei drita full dame på 49, splitter naken i grøfta natt til torsdag. Kanskje på tide å skjerpe seg da, sier nå jeg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Nei skulle skrevet "voksent" egentlig! Må legge til at ho var vel rundt 40-45 år
Alba44 Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Huff...må nesten le.... Er jo tragikomisk i grunn. Ille å oppføre seg sånn ja.
*bolla pinnsvin* Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Det er jo tydelig at fok som holder på sånn har problemer, enten de er 20 eller 50. Det er ikke snakk om å oppføre seg eller ikke oppføre seg, det er snakk om at man har et alkoholproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå