Gå til innhold

Flere som syns nattamming er helt greit??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6 mnd nå og får fortsatt mat 1-2 ganger på natta. Da er natta fra ca 19.30 til mellom 7 og 9....

Jeg liker disse ammestundene på natta jeg da.Sitte i mørket med gutten min på fanget som er helt rolig og trøtt kroppen. Bare oss 2 liksom uten forstyrrelser.

På dagen er det så mye som skjer med en storbror på 2 1/2 og fullt kjør så blir det ikke så mye ro og orden på ammingen...........

 

Han sovner med en gang jeg legger han i senga si og jeg sovner momentant jeg også selvom jeg å gå tilbake til eget rom og seng...

 

Han trenger ikke nattmat for han spiser 2 grøtmåltider og veier vel 10 kgmen jeg syns det er litt kos jeg da : ))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de enda er greie så lenge jeg ikke lider av søvnmangel av det, her samsover vi fra ca kl.01 på natta, og han spiser vel 2 ganger i løpet av natten, tror han trenger nattmåltidene siden han spiser dårlig på dagen, men han spiser nok bedre om jeg kutter ut nattmåltidet, men jeg vil ikke gjøre det. Han blir straks 9mnd.

Skrevet

Jeg synes nattamminga er helt grei (for min del), og etter et mislykket nattavvenningsforsøk har jeg bestemt meg for å vente litt før jeg prøver igjen. Knøttet mitt burde heller ikke trenge mat om natta, men han var visst ikke helt enig i det gitt!

Skrevet

Synes det er koselig jeg også så lenge hun sovner etterpå vel å merke og ikke vil ha action! Jeg tar henne oppi senga til meg og vi legger oss godt under dyna. Så spiser hun og sovner og jeg løfter den trøtte skjønne babyen min oppi senga igjen! :)

 

Men hun hadde noen dager her forrige uke der hun våknet halv fire, ville ha mat, men ville absolutt ikke sove igjen før i 6 tiden. Da er ikke nattamming så koselig... :)

Skrevet

Syns det er koselig jeg og :)

Men så er bare snuppa mi 3 mnd.

Men skal bli deilig å sove en hel natt, men blir nok ikke før om et par mnd det.

 

Skrevet

Vesla mi er 11 mnd og jeg synes det er helt greit med nattamming,selvom det også ville vært helt greit om ho slutta med det;) Har prøvd avenning,men det ble så mye pes at jeg ga det opp...Mi si trenger absolutt ikke det måltidet om natta,men det er no litt kos også:) Jeg sovner med en gang etterpå og det gjør hun også.

 

Men er likevel spent på hvordan det blir når det er slutt på ammingen! Får vel gjennomgå en periode da ja....

Skrevet

Jeg syns også d er greit, så lenge hun spiser og bare sovner igjen:)

Er litt tungt å våkne noen ganger, særlig hvis d er kort tid siden siste måltid, men når jeg da sitter der, er d kos.

Og nattmåltidene er alltid rolige, og d er deilig!

Skrevet

Eg synes også det går kjempefint med nattamming. Chiquita vaknar ein gong mellom 3-4 for første nattmåltid og sovnar rett etterpå. Etter måltidet i 6-7-tida vil ho som oftast ikkje sove så lenge, men ein liten time eller to blir det jo. Det er så deilig at ho søv så godt om natta - det er nok skriking og slitsomme dagar med kolikk heile dagen...

Skrevet

Synes også det ok....så lenge han trenger det, får han!!

Skrevet

Jeg synes det er helt greit med nattamming, Lille-snuppa er 11 mnd og får fortsatt pupp om natten, 2-4 ganger.

Hun trenger det sikkert ikke fordi hun spiser jo veldig bra om dagen, men vil hun ha så får hun selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...