Verdens peneste gutter er mine Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg får tårer i øynene eller begynner å grinne for den minste ting, det kommer heldt plustelig over meg. Jeg har nettopp blitt gravid og er også veldig redd for at jeg skal miste eller noe sånt. Jeg er jo frisk og rask men det hjelper jo ikke det når jeg går å bekymrer meg. Vi skal til svigerfamilien i morgen og jeg gruer meg noe voldsomt, svigermor er ingen enkel person å komme overens med, hun liker å hakke på meg, jeg er for ung mor har jeg fått høre, jeg var litt over 22 år da jeg fikk sønnen vår og ser på meg selv som ikke ung mor.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Høres ikke bra ut. Du få bare skylde på hormonene når hun er slem mot deg. Eller ta igjen. Skal ikke la noen få hakke på deg. Isåfall....lykke til. Håper du få kost deg litt hvertfall.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Jeg vil bare gjemme meg, får ikke sove lenger heller nå, gruer meg så jeg har heldt vondt i magen. Gubben skjønner ikke hvordan jeg har det, men kjerringa er ikke lett å ha med å gjøre. Foreldrene mine reagerer også på henne.
grå :) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 gratulerer med spira:) vet du, du er ikke mer enn 25. det er ingen alder. er mange som får barn over ett tiår mer enn deg. regner med at det er litt hormonene som gjør alt bære fælt, men det hjelper jo ikke stort. slapp av med babyen. når den har klort seg fast så holder den seg oftere der enn at den forsvinner. tror du kan ta det helt med ro. ta dagen der den er og ikke skap deg bekymringer. nyt dagen i dag svigermor får du dessverre ikke gjort noe med, men føler du at det er et for stort press å være der så bli heller hjemme. skyld på et migreneanfall elelr noe om så er. dette går så fint så *klemme på*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå