Learning to fly Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Vi er våken også, dvs jeg og lilleput, resen sover. Har vært oppe en stund. Oslo aner jeg ikke, her jeg bor er det tåkelagt. Vestlandet.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Her i Oslo er himmelen hvit...altså skyete, men ikke regnskyer.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Trist og grått i Oslo.. lavt skydekke, men ikke regn. Har lyst å legge meg igjen, men snuppa er i full vigør så det kan jeg bare glemme..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Nå regner det!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå