Gå til innhold

Betyr disse mensenmurringene noe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

25 dager igjen her, og i dag når jeg var på butikken ble jeg skikkelig dårlig - fikk sånne utrolige mensensmerter, dvs ble skikkelig kvalm og stakk i underlivet liksom, og kaldsvettet. Gikk heldigvis over etter en liten stund, men var en stund jeg tenkte at nå må jeg bare komme meg ut av butikken...

Hatt litt mensenfølelse nå i det siste, men helst om kvelden når jeg har lagt meg og det liksom føles som om det drar i noen "tråder" i underlivet, men i dag var det skikkelig altså...

Er dette klargjøring mot fødsel, eller hva er det som skjer? Er ellers i fin form liksom - mye aktivitet i magen for tiden og økning kynnere (ikke vonde - bare helt harde), og mye nedpress - føles som om babyen prøver å dytte seg ut til tider (au au)... Og ut er den jo hjertelig velkommen, selv om det nok går en stund enda før det skjer vil jeg tro... Er jo 3 1/2 uke til termin...

Får forresten ikke sove - døgnrytmen min er helt ute og kjører ...he,he...sovner tidlig på kvelden og våkner svært tidlig om morgenen/natten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres kjent ut. Kunne vært jeg som hadde skrevet dette innlegget. Tror det er modning som pågår jeg...

Er selv 37 + 5 og den siste uka har jeg blitt enda mer begrenset i hva jeg kan gjøre og hvor lenge jeg kan gjøre det.

Det som "tar" meg med en gang er å gå i butikker.

Beina kjennes ut som bly, magen er steinhard, pulsen slår i hundre,

det verker i ryggen og jeg nesten hyperventilerer. Hjelper så fort jeg får satt meg ned. Veldig ubehagelig!

Tipper vi må slå oss til ro med at de siste ukene blir sånn.

Vi får holde ut, og lykke til forresten:o)

Skrevet

Dere er ikke alene - jeg kunne ha skrevet begge disse innleggene! Puh, altså, ikke lett å være så veldig gravid. Jeg har også skjønt det slik at alt dette er modning, og at det kan pågå i flere uker, så vi må nok bare smøre oss m tålmodighet. Jeg har 6 uker igjen, så jeg ser helst at han venter litt til. Det med bein av bly var veldig kjent- og akkurat det kan jo ikke ha noe med mdning å gjøre - ergo skikkelig unødvendig!!;-) Føler at mormor på 88 er sprekere enn meg nå, det er litt nedtur for selvtilliten altså...

Skrevet

He,he.... godt å høre at det ikke bare er meg da;) Men ikke noe artig likevel - har vært i så fin form hele tiden, selv om jeg nå er blitt ganske tung i forhold til min normale vekt synes jeg selv da...Så håper at tiden går fort nå på slutten, selv om jeg ikke er direkte lei.

Lykke til med svangerskapet videre begge to:)

Skrevet

Menger meg med her, jeg også! Har ligget våken i nesten hele natt pga mensmurringer. Føler meg i tilleg ordentlig uggen og småkvalm i dag, så jeg håper bare at dette er tegn på at ting begynner å skje snart! Har 14 dager igjen til termin i dag, men er ganske klar for at lillegutt skal komme ut snart! Er litt lei av å ikke være helt i form hele tida....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...