Rusketuska Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 tror det er nesten et år siden sist jeg var der ;0) trengte det gett ) Nå sitter jeg og hører på CD'n jeg kjøpte på bensinstasjon: Valentina , høres bra ut synes jeg ) Liker slike hese Country-stemmer )) Ha en fin natt dere
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 du og:-)Fin natt altså!Nettopp hjemme fra pub her og-deilig å lufte seg litt+å være sosial!!Hihi:-)
Rusketuska Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Ja, man trenger det innimellom Her var det 80-talls kveld på puben og da, så en del folk, og en del i de merkeligste klærne ) hehe... Var det virkelig slik vi så ut på 80 tallet ?? hehe..:) )
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Så gøyda:-_)Dem finner aldri på sånt noe her jeg bor-kjedelig plass! Men,nå er det natta ja,opp 7 ja!
Rusketuska Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 bor på en ganske kjedelig plass jeg og men...(( I dag var det litt gøy da Opp klokka 7 ?? OK; lykke til da ) hehe.... her skal soves litt lenger i morgen! ) God Natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå