Gå til innhold

Dere som er ansatt i kommunen(f.eks lærere,sykepleiere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Jeg prøver å omformulere et tidligere innlegg her for å se om jeg får flere svar:)

Meldte dere i fra til lønningskontoret i kommunen om den endelige fødselsdatoen for når dere hadde født? Gjelder vell spesielt de som fødde før tiden og fikk forkortet permisjonstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg meldte det til trygdekontoret hvis jeg husker rett. Jeg ble satt igang etter termin så det ble ikke forandringer med min permisjon.

Skrevet

Jeg jobber i Oslo kommune og fikk beskjed om å sende kopi av fødselsattesten til lønningskontoret.

Skrevet

hm...flere? Jeg er ansatt i en nokså stor kommue. I går så jeg over noen brev i forbindelse med permisjonen, og da hadde jeg fått et der det sto at jeg skulle melde fra til arbeidsgiver så raskt som mulig om når jeg fødte. Min arbeidsgiver er jo kommunen der jeg jobber, og min sjef er rektor på skolen. Så jeg trodde det var nok å gi beskjed til han. (Det er 7 mnd siden jeg fødte...) Men nå når jeg så brevet, som var fra personalavdelingen i kommunen, så lurte jeg på om jeg burde gitt beskjed til de. Ble litt feil i innlegget mitt da - ikke lønningskontoret, men personal:)

Skrevet

Tror du ikke sjefen din sender det videre med internpost hvis det trenger å bli sendt videre opp i systemet? Du kan jo skrive en liten lapp til han hvor du lurer på hvor brevet skal sendes...

Skrevet

ja det gjorde jeg.

fikk klar beskjed om det da jeg sendte inn papirene.. men på nr to var det jo ikke så farlig da. for hun kom på termindato.

og førstemann kom 10 dager etter... ikke at det hjalp noe heller da. for jeg fikk jo da bare mer permisjon før fødsel og mindre etter.

Skrevet

Jeg fikk vell i grunnen også ganske klar beskjed om å gi beskjed om termindatoen, problemet mitt er at jeg bare har gitt beskjed til rektor, fordi jeg tenkte at det var min arbeidsgiver. Det er vell i grunnen ikke nok, vil jeg tro. Leeenge siden jeg fødte er det også:)7 mnd.....

Skrevet

Jeg prøver å dytte nå som det er litt flere her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...