Gå til innhold

Trenger litt hjelp her jenter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mangen dager på overtid og føler meg nok litt teit nå når jeg spør om hjelp. Har kun hatt KS før, så jeg er litt grønn.

I kveld har jeg hatt vondt ned fra korsryggen mot rompen og i skritte. Virker som om babyen presser seg ned over og det er da jeg får veldig vondt. Det varer en stund før det går over. Kan det være begynnelsen på rier? Eller er det bare bekkenløsningen min som skaper seg?

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kan være begynnelsen på rier, kan være bekkenløsning og det kan være noe annet...altså ingen fasit.

 

Om det er begynnelsen på rier så merker du kanskje noe mer etterhvert snart!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...