Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Prøver å bevare roen å tenke at alt er sikkert helt iorden, men lille snuppa har vært så stille i hele helgen:-(... ( er i uke 28 ). Hun er ikke noe sprelsk til vanlig heller, men har de siste ukene vært i full vigør noen timer hver morgen og noen timer hver kveld. De siste dagene har det bare vært noen små "dult" liksom...ikke noen skikkelige spark eller noe. Kan hun bare ha noen " sovedager" eller bør jeg sjekke det opp på føden eler no? Blir jo helt søvnløs av dette her jeg...Prøvd med is og sterk saft + dytter på magen som en helt, men neida...er jeg heldig får jeg bare en pusle - knuff tilbake. Noen som har noen tips?
smågodt prinsessa Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg hadde også en periode i uke 28 hvor gutten min var helt stille.. han var alltid så aktiv ellers.. men denne helgen var han kjempe rolig.. jeg snakket med ei veniinne av meg som var mye lengre på vei enn meg og hun sa jeg måtte prøve å dytte litt i han og drikke kaldt vann osv.. men det hjalp egentlig ikke... så jeg bestemte meg for å vente litt til før jeg ringte til føden.. så plutselig "våkna" han igjen.. og har sparka som en villmann siden... jeg tror det er helt normalt at de er stille en dag eller to.. men hvis du er veldig bekymra så kan du alltids ringe føden...så får du nok komme inn til en sjekk.. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Takk for svar. Får prøve å satse på at det er sånn her også:-) Kan jo uansett ikke begynne å ringe føden i natt, selv om jeg bare bor 5 minutter unna..*s*... Så lenge hun "dulter" så tenker jeg liksom at det iallefall er liv der på en måte og alt var jo bra for en uke siden når jeg var på kontroll også. Hadde helt glemt sånne her beskymringer fra forrige gang jeg..*sukk*
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Er bra at du kjenner liv i alle fall...hun har sikkert bare flytta litt på seg, og sparker kanskje innover nå. MEN...det at dette bekymrer deg så mye at du ikke får sove er jo ikke bra. Føden er der for deg, og det er helt greit å ringe...da får du høre hva du skal gjøre av en som har profesjonell utdanning på dette området.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 litt "vittig" at du nevner dette. jeg hadde en en helg i uke 28-29 hvor jeg hadde null kontakt med babyen i magen, ikke ville den sparke, dulte eller noe som helst. men plutselig var den tilbake for fult!! Så er nok ingenting gale! Men skjønner den frustrasjonen av og ligge på sengen og drikke og dulte om en annen!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Har hatt det sånn i helgen jeg også, men i går kveld våknet han plutselig igjen. Deilig.. Ringte søser som har tre og hun sa det var vanlig, og at det er noe som kalles vokse og hvile perioder... Så satser på at alt er som det skal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå