Bæremeisen Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Turbo mamma er hjemme med turbo Leo, og turbo pappa er på hytta med gutta i gåstol... puhh.. han har det fint... Men gleder meg til i morgen tidlig da kommer turbo Leo krypende og sier kan vi kose nå mamma???? Det er verdt alt styret.!!!!! Gullet til mor.....
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg er her...men skal nok snart legge meg tenker jeg...snuppa våkner vel snart og vil ha mat igjen...*gjesp* He he...
Dolpins:) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg er her:)Sto opp igjen fordi jeg ikke fikk sove:(
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Er på både bim og dib nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå