Gå til innhold

Dere som hadde epidural under fødselen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Hvor lenge hadde dere vondt i ryggen der epiduralen ble satt?? Er jo ikke sånn kjempevondt, men litt ubehagelig til tider....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge, husker ikke helt nøyaktig, men i hvertfall 6 mnd i ettertid kjente jeg det,spesielt om jeg strakk meg etter noe. Det går over tilslutt:)

Skrevet

kanskje litt ømt i en ukes tid bare.

Skrevet

Husker ikke helt, men det var nok ømt i noen uker etterpå

Skrevet

Jeg var øm i ca et halvt år. Akkurat som om det var et blåmerke der...

Skrevet

Har aldri kjent noe i ryggen etterpå

Skrevet

Kjenner ingenting der epidural og senere spinal ble satt. KS-såret derimot er fortsatt ømt 4 uker etter.

Skrevet

Hadde ikke no vondt etterpå jeg!

Men det var jo jævli vondt når hu stakk da :)

Skrevet

Etter første fødselen så kjente jeg det ei god stund etterpå, flere uker, husker ikke akkurat hvor mange.

Nå, denne gangen kjente jeg ikke noe etter ett par dager.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg hadde noe vondt i ryggen etterpå, men har hatt ganske vondt i beina og hoftene etter fødselen. Veldig stiv og støl, og beina vil liksom ikke lystre helt. Men har sjekket det ut, og det er ikke en skade etter epiduralen sies det...

Skrevet

Var litt ømt i ei go uke. Husker ikke om jeg kjente noe når han stakk.

Skrevet

Jeg fødte uten noen form for smertestillende, men revnet en del. så da de skulle sy meg prøvde de å sette epiduralen 5 ganger før de la meg i narkose. var for trang i ryggen. dette er 7 uker siden men er fremdeles veldig øm i ryggen der de prøvde å stikke....

Skrevet

Har ikke hatt noe vondt jeg. Hadde ikke vondt når han satte epiduralen heller. Ennå jeg har skjev ryggrad og han hadde litt problemer med å sette den..

Skrevet

Kan man få vondt i ryggen av den?

Fødte for 15 dager siden og der har jeg ikke hatt vondt i det hele tatt..

Skrevet

var ømt et par få dager bare. gikk fort over for min del i hvert fall, og er ikke noe jeg har tenkt på. virker som om det er helt individuelt fra person til person, og i tillegg kommer det an på legen tror jeg.

Skrevet

Hadde vondt/øm i minst 6 mnd etterpå, og det klødde.

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

Husker ikke hvor lenge..men husker at der de stakk i ryggen var ømt ganske lenge etter fødsel...jeg var "susete" i hodet lenge etter fødselen, fikk MYE epidural......

Skrevet

Har heller ikke kjent noe etterpå. Ikke da de satt den heller. Må si; fy fader for et vidundermiddel :-).

Skrevet

Hadde ikke konstant vondt, men kjente det i perioder opptil 2 mnd etter fødsel. Som om det stakk litt der av og til.

Skrevet

Litt ømt en ukes tid etterpå, men ikke plagsomt altså.

Skrevet

fødte for 10 uker siden og kjenner det godt ennå. Er veldig blåmerke-øm liksom og så stikker det inn i ryggen. Ikke noe problem for meg å sette fingeren rett på stikket uten å se meg i speilet for å si det sånn. Men det har begynt å avta litt nå. Legen mente jeg kunne regne med å kjenne det opptil et halvt år etter fødsel.

Skrevet

Ikke vondt når hun stakk. Kjentes ut som et blåmerke i noen få dager der stikket var. Men så virket den ikke heller, så jeg vet ikke om det kan være en sammenheng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...