Plutseliten :) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 med konfirmantjenta mi... Hun har hatt feber,veldig vondt i halsen og kjertler på leiren,og visstnok levd på paracet. Synes det er rart jeg ikke har fått telefon om dette jeg.Har jo vært i Spania,men jeg hadde jo alliert meg med mine foreldre og søsken om det skulle være noe med henne da jeg var borte. Blek og slapp var hun med å gjennomførte "overhøringen" i form av sang,dans og drama. 102 flotte ungdommer som helt klart har hatt et felleskap. Anyway...halsbetennelse--- men med smertestillende,varm drikke,saftis og masse omsorg fra mamman tenker jeg dette ordner seg på et par dager ) Hun hadde kyssesyken veldig kraftig i januar...ble hentet av ambulanse en natt,og var innlagt noen dager for intravenøst. Så jeg får litt hetta når hun blir dårlig,hun er en som ikke klager før hun ligger der. Nå har jeg sittet hos henne til hun sovnet...store,lille vennen
♥Snulder Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 God bedring til store jenta di! Datter til ei venninne hadde kyssesyken tidlig i år, og hun er fortsatt ikke i form.....
Dailis Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Uffda:( Men det er vanlig at man kan ha mye halsbetennelser etter kyssesyken. Min lege sa at det var kommet en skade på mandlene slik at man lettere fikk halsbetennelse. Så jeg hadde hyppige halsbetennelser i noen år... Kjedelig, men gikk over. Stakar liten...God bedring til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå