Gå til innhold

Ømme ribben.... Klage tråd.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe spørsmål, bare litt klaging.

Vesla har snudd seg med hodet ned, og dytta føttene godt inn under mammas nederste ribben på høyreside.. Joohoo, dette blir fint i 42 dager til...

Flere som slutter seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobbelt signerer denne=(

Og for alt i verden IKKE NYS!!!

Det gjorde nemlig jeg, og trodde ribbena sto ut etterpå!!! Var sinnsykt=(

Skrevet

He he, prøver å unngå det :)

Trøster meg med en ting, og det er at de ikke er knekt. Brakk et ribben, på samme side litt høyere opp, etter en litt uheldig trynings i skibakken. I begynnelsen så kjentes det ut som det kjennes ut nå, litt ømt bare, men etter en dag så syntes jeg at det å puste hadde vært veldig fint om noen andre kunne ha gjort for meg. Også tok det helt utrolig lang tid før det var iorden igjen..

Skrevet

slenger meg på. jenta her ligger også helt oppi ribbeina, på høyre siden,. skamvondt. og når jeg først er i gang med å klage: vondt vondt i hodet, dårlig i magen, svimmel... trøtt og sliten, har det egentlig ganske fælt... uff, og så er det 32 dager igjen til termin...

Skrevet

JA!! Er så glad de ikke er knekt jeg og!!!

Brakk noen i en bilulykke da jeg var 16, og gjett om jeg husker det enda!=P Det er helt jævlig, og det tar jo såå lang tid... hehe

Men er faen ikke noe godt dette heller altså=(

Har fremdeles vondt noen ganger etter den nysen før i dag=(

(var jo en klage tråd, så er best å bare få det ut;)

Skrevet

jepp, et sted må det jo ut.. Så klag i vei..

kan slange med bekknet mitt som driver og krangler litt også. Vondt foran mot venstre. Jammen godt det ikke er på høyre side også, for ellers hadde jeg jo blitt helt skeiv..

Skal til naprapat på onsdag, håper det hjelper...Men ribbena får hun nok ikke gjort noe med :(

Skrevet

Hehe, mitt bekken har fått fred =D

Så da kan jeg endelig fortsette å holde på med mitt i mitt eget tempo!

Ikke vet jeg hva naparat er? =S men jeg har planer om å føde innen torsdag, og bli kvitt plagene på den måten;)

Dette leieforholdet går nemlig ut på torsdagen=P

Skrevet

Naprapater er mirakelmennesker ;) De er en blandig av fysioterapauter og kiropraktorer og gjør at alle vondter blir borte. Desverre får man ikke henvisning til de, men håper det ikke er lenge til. :)

Bra du har sluppet unna bekkenplager :)

Off her går ikke leieforholdet ut før 22. sept. så håper at jeg får gjort noe med bekknet.

Får krysse fingrene for at du får avklart leieforholdet greit. Noen ganger kan det være litt vanskelig, leieboer står med de fleste rettigheter vet du. Men kanskje du kan trumfe igjennom at leia ikke er blitt betalt de siste mnd, og at det er gjort skade på leieobjektet. Har du passet på å få depositum forresten? ;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oi...vi har jo samme termin, HI! Så siden det er over midtnatt er det bare 41 dager igjen!:P

Kan ikke klage på ømme ribb-bein, for babyen sparker jo ikke der...frykter sete- eller tverrleie. Skal til legen på mandag, så får forhåpentligvis vite mer da. Etter selv å ha funnet en veldig god liggestilling så har jeg heller ikke særlig store bekkenplager (bekkenet har altså blitt bedre utover i svangerskapet).

Men søvnen derimot...blæh!

Skrevet

Hmm, altså et "navn" å merke seg;) Kjekkt å vite hvor man skal gå når vondter melder seg...

Jeg har sluppet billig unna =D Hadde en uke med skikkelig vondt i den ene rumpeballen og nedover lårene... hehe, DA skjønnte jeg virkelig hva folk snakker om, men det forsvant like brått etter en uke, som det kom=) Har jo litt igjen du ja, men det går fort! Plutselig sitter du der å tenker: nå skjer det når som helst =S

Ja, jeg og!!! Er IKKE motivert for å gå over tiden... Men samtidig så fikk jeg en "følelse" i går av at dette er vår siste helg alene sammen=) vet ikke hvor det kom fra, men men... Har sagt det, så får se om det er rett!

Skal klage både på leie, og skadeverk;) hehe, så beholder jeg depositumet, OG blir kvitt leieboeren=P

Skrevet

Gutten min har ligget med beina oppunder høyre ribbeinsbue noen uker allerede, og han har nok ikke tenkt til å flytte særlig på seg heller, virker det som. Resultatet er en veldig stiv og støl høyreside, og et snodig og skjevt ganglag på meg.

Skrevet

Håper du slipper å frlenge leieforholdet da. Pass på at det er ordentlig vasket ut da, mamma 1. gang :9

Juuuhuu. Godt du minte meg på det, Riga+hippiesnulla & piratspira. Har sovet godt i natt da. Hun pleier å være så snill da atte. (håper at hun fortsetter sånn)

he he, ang seteleie. Hørte om ei som hadde baby'n sin i seteleie og den satt og strakk seg mot ribbena og skallet i de, så hun ble også ganske øm der.. Men får håpe at baby'n din er mer veloppdragen enn som så.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...