Gå til innhold

jentemage/ guttemage????

Anbefalte innlegg

Skrevet

stemmer det eller ikke??!

guttemage: ser men ikke bakfra og er mere spiss forran.

jentemage: mere rund rundt hele og synes bakfra.

har så lyst til å vite hva det blir men den lille luringen inni der vil ikke vise seg fram og i ett lite forsøk så bestilte jeg en time på ul i forrigårs for 750 kr men neida ville ikke vise seg:) hehe så får sjekke om sånne her ting da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette har jeg hørt også, men ei på jobben har to jenter og hadde forskjellig mage på begge to. Er vel ikke alltid det stemmer da?

Skrevet

Har du sjekket det kinesiske fødselskartet på babyverden? Den skal visstnokk være 99% sikker. Har stemt på alle jeg har sjekket og meg selv, men kan jo ikke stole 100% på d da:)

Skrevet

hehe ja men de har ett her på bim åsså å jeg får gutt på det ene og jente på det andre så tror ikke det er meninga at jeg skal vite det:)

Skrevet

Finner ikke den her på bim, men den på babyverden sier jeg skal ha jente, og jordmor som tok ul tror det er gutt

Skrevet

den ligger inne på kjerringråd i den orange åsså under kjønn.

sjekka nå igjen for har fått bytta litt datoer så nå ble det gutt gutt.

å jeg mener det blir gutt og har "guttemage" hmm.. men det er sååå utrolig mye søte klær å da hadde det vært greit å vite om jeg får en blå eller rosa baby:) synes ikke det er så mye fint som passer begge kjønn, eller mye er så guttete og det er jo bra om det blir en gutt:)

Skrevet

Det ble jente der også... Det tror jeg ikke for jeg er "sikker" på at det blir gutt:) har også guttemage

Skrevet

Jeg har visst guttemage jeg da, men venter jente ;o) Den kan jo endre seg fortsatt da, er jo 3 mnd igjen.

Skrevet

Joda, jeg skal ha en liten gutt, og det syns ikke bakfra i uke 25:)Spiss mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...