Gå til innhold

Begynner å bli lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig etter å ha fått barn, men nå begynner jeg å bli veldig lei uforutsigbar blødninger! Fikk en sønn i september, og fikk igjen mensen nå i juni. Blødde da kraftig i tre uker før det ga seg... Holdt på å klikke! Var veldig "bortskjemt" med mens før sønnen kom. Har pcos, så hadde mens kanskje 5-7 ganger i løpet av et år, og da varte den i max 3 dager. Ingen smerter og lite blødning. Nå er jeg i gang med min 2 mens, og inne i min 4 uke..... Blør igjennom alt som er. Gikk på fest forrige helg, og måtte hjem å bytte bukse etter bare en liten stund... :( Ikke spes morro. Rett og slett flaut! Var ute å fløy før i uka, og en flytur på 45 min medførte bukseskift straks vi landet. Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon her! Og fiske etter om noen andre har hatt det sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mensen tilbake etter ca 2-3 mnd etter fødselen, og da var det en del forandringer fra før ja :) blødde mer i flere dager noen ganger, og blødde lite i noen dager før jeg plutselig blødde mye igjen. Fikk myyyyye sterkere smerter første dagen, var en gang så ille at jeg vurderte å ringe etter sambo på jobben for å ta seg av Nicolai (sånn rie-vondt, lå og grein på sofaen). Det er nå nesten 11 mnd siden fødsel, og nå sist (siste dagen i dag) var jeg mer eller mindre tilbake til sånn det var før.

Kanskje er det sånn med deg også, at kroppen rett og slett trenger noen måneder på å bli som før igjen :)

Skrevet

mange bruker prevensjon for å holde blødningene litt i sjakk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...