Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hvordan er dette? er det slik at man ikke bør bruke massasjeapparater til ryggen når man går gravid? jeg er sååå sliten i ryggen, og tenkte på å kjøpe sånn tynn matte, formet som en stol (man kan ha den i vanlig stol, bilsete ol), men så kom jeg til å tenke på at boblebad er veldig fy fy nettopp pga stimuli på feil sted i ryggen eller no? noen som vet hvordan dette er?
twiga Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Anar ikkje om det er punkter du bør unngå i graviditeten, men eg har gått jevnlig til massasje siste året pga muskelknuter. Da eg sist sa til massøren at eg nå er gravid, la ho ikkje så mykje styrke i massasjen av nedre halvdel av ryggen, men sa at det gjorde ingenting med øvre halvdel... Har sjølv prøvd desse mattene. og har veldig lyst på... For eks Expert selger ein veldig god til ca kr 1800;.. nokon som kan svare på om dette ikkje er bra for oss???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå