♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 HVORDAN i huleste klarer dere å spise de??? Brekker meg bare jeg kjenner lukten, og det går jo IKKE ann å unnslippe smaken=( Er noe av det verste jeg har smakt! Sambo trodde meg ikke, så tvingte i han en, å nå sitter han her å gulper han også=S Og jeg som trodde tran var jævlig.... Noen som vet om teen er bedre? Men samtidig synd om vi skal kaste de dyre kapslene =(
fairy Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Syns det går helt fint å svelge de. Ikke det beste jeg har smakt, men drikker man nok etterpå så er jo smaken vekke. Er inne i min 5. uke med de nå, så kanskje jeg bare har blitt immun mot smaken?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Hehe, kan jo hende=P Jeg kjøpte de i dag, og sitter her å sliter med min andre dose for dagen=S Brekker meg slik at er redd de skal komme opp igjen=(
1baby,og 1 spire Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 heisand. Lurte på hva er det godt mot?.Aldri hørt om det noen gang.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Teen smaker kjempegodt, jeg kunne godt drukket den bare for smakens skyld! da skal man drikke 3-4 kopper om dagen. ta gjerne litt mer oppi enn det som står på pakken, for ellers blir den litt svak på smak. og en teskje med sukker, ellers er den littegrann bitter. 1baby: det skal hjelpe til for å få fødselen til å gå lettere, motvirke revning og gjøre at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødselen. I tillegg skal den ha en beroligende effekt på bekkenet og være bra mot bekkenløsningssmerter og kvalme i svangerskapet.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Den hjelper også på modningen så vidt jeg har fått med meg=)
smågodt prinsessa Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 mener dere seriøst at kapslene smaker noe?? svelger dem jo rett ned med noe å drikke. kjenner jo ingenting jo...
*Belle* Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Kjøpte sånne kapsler i dag. Teen var utsolgt... Har ikke prøvd dem enda, men nå ble jeg nysgjerrig og må nesten gå å åpne boksen!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 DA venter jeg spent på dommen;)
*Belle* Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Hm. Luktet ikke spesiellt godt, men smakte ingen ting synes jeg. Har heller ikke merket noe til at det kommer i retur. Oppgulp mener jeg... Har forresten prøvd både brennesle-te og Zenbev (no gresskar-greier) for å få sove bedre. Mye værre det, ikke godt. Men smak og behag ) Er mest bekymra for svelging av kapselene jeg nå. Har litt problemer med det når de er så store. Og man skal jo ta mange også!
*Belle* Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Oj, men jeg fikk no inmari halsbrann av de kapslene. Er plaget av det ellers også, men disse gjorde virkelig utslag.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2007 Jeg fikk samme smaken, som de luktet=( Uansett hvordan jeg tok de, kom den ekle smaken!!! Grrrr.... Men halsbrann? hehe, nei det var den ene tingen jeg ikke fikk=P
*Belle* Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Da skjønner jeg godt at du synes det er ekkelt! Lukta minner meg faktisk om den brenesle-teen jeg drakk og den fikk jeg nesten brekniner av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå