Bettybu Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 ...jeg ble sittende foran denne skjermen å lese og legge inn kommentarer.. Istedet kunne jeg kost meg med strikketøyet mitt, (skal strikke en jakke til baby nr 7...min "produktive" venninne venter det syvende barnet!!) Jeg kunne lest " ..Ligge i grønne enger..." ..Eller ganske enkelt "tatt natta og sovet!!" God natt!!
*betty*spaghetti* Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 God natt til deg og.... Uff jeg er så trøtt at jeg leste strikketøyet som skittentøyet... uff uff! Kos deg da:) strikk litt til meg og da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå