Lineberta :) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jobben til min kjære feirer 150 årsjubileum om 2 uker.. Det skal feires på geilo så vi skal være der hele helgen. Jubileumsmiddag lørdag,pent antrekk Jeg skal ha kjole under middagen,men usikker på hvilken... Jeg har en rød kjole som jeg liker veldig godt og en svart med sølvmønster.. Hvilken farge ville dere valgt til en slik annledning? Klem
Bæremeisen Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg ville valgt den du føler deg mest komfortabel i Som regel stiller de fleste i sort.....
* 5 om dagen * Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 hadde valgt rødt, men det er forde jeg liker godt rødt, så er jeg mørk også.... men beskriv de litt mere...så kanskje jeg skifter mening....
Lineberta :) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Den røde er rett under knærene,den sorte er fotsid... Begge er utringet. Jeg tenker også at de fleste stiller i svarte kjoler og derfor har jeg vel litt lyst å gå for den røde
Herlige barn har jeg fått Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Ville nok personlig ha valgt den sorte, da rød er en grusom farge i mine øyne. Er ikke veldig glad i rød, men kan du ikke legge ut bilde av begge kjolene under profilene dine? da er det jo enklere og si sin mening?
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 velg den røde kjære nabo=) hehe ingen tvil;o)
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Definitivt den røde! Vi Brannjenter må skille oss litt ut fra mengden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå