hurra og hei! Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Sitter å ser gjennom noen gamle papirer. I et brev fra min kommunen, hvor jeg arbeiderm står det at jeg skal gi beskjed om fødselsdato så raskt som mulig etter fødsel. Det har jeg gjort, til rektor, men burde jeg gitt kommunen og beskjed? Det er leeenge siden jeg fødte, så nå fikk jeg litt angst her...Jeg innbilder meg at nav gir beskjed til arbeidsgiver - stemmer ikke det? Noen som vet? Hvordan gjorde dere det?
hurra og hei! Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2007 dytter...gav dere beskjed til arbeidsgiver selv?
mayaya Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Om hva da? At jeg hadde født? Isåfall ja, men bare av sosiale grunner, har ikke ringt lønningskontoret om det..
hurra og hei! Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 okei.jobber du i kommunen? meldte jo fra til rektor av "sosiale" grunner jeg og:) tingen er at jeg fødte et par uker før tiden og dermed blir jo permisjonen min tilsvarende kortere. så lurer jeg på om jeg burde varslet lønningskontoret eller om nav gjør det?
mayaya Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Hvem er det som betaler ut pengene dine da? Kanksje greit sånn for ordens skyld.. Ikke vet jeg.. Hmm... Har jeg faktisk ikke tenkt på, engang.. Men uansett, på slutten av min perm må jeg si ifra til NAV om hvilken dato far skal ut i sin perm, så da får de jo beskjed i alle fall..
hurra og hei! Skrevet 11. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2007 Kommunen betaler jo ut mine penger. Nav vet jo når jeg har født, det får de beskjed om med en gang. Jaja, takk for svar uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå