Gå til innhold

Hjelp! Noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser gjennom noen gamle papirer. I et brev fra min kommunen, hvor jeg arbeiderm står det at jeg skal gi beskjed om fødselsdato så raskt som mulig etter fødsel. Det har jeg gjort, til rektor, men burde jeg gitt kommunen og beskjed? Det er leeenge siden jeg fødte, så nå fikk jeg litt angst her...Jeg innbilder meg at nav gir beskjed til arbeidsgiver - stemmer ikke det?

Noen som vet? Hvordan gjorde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...gav dere beskjed til arbeidsgiver selv?

Skrevet

Om hva da? At jeg hadde født? Isåfall ja, men bare av sosiale grunner, har ikke ringt lønningskontoret om det..

Skrevet

okei.jobber du i kommunen? meldte jo fra til rektor av "sosiale" grunner jeg og:)

tingen er at jeg fødte et par uker før tiden og dermed blir jo permisjonen min tilsvarende kortere. så lurer jeg på om jeg burde varslet lønningskontoret eller om nav gjør det?

Skrevet

Hvem er det som betaler ut pengene dine da? Kanksje greit sånn for ordens skyld.. Ikke vet jeg.. Hmm... Har jeg faktisk ikke tenkt på, engang..

Men uansett, på slutten av min perm må jeg si ifra til NAV om hvilken dato far skal ut i sin perm, så da får de jo beskjed i alle fall..

Skrevet

Kommunen betaler jo ut mine penger. Nav vet jo når jeg har født, det får de beskjed om med en gang. Jaja, takk for svar uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...