Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Jeg jobber i butikk, forøvrig en butikk som er utrolig psykisk og fysisk slitsom og stressende å jobbe i... Har opplevd flere ganger nå at jeg kan være veldig svimmel og kvalm og sliten siste tiden før mensen, og mensen kan også være noen dager forsinket, men så kommer noen kraftige smerter, og mensen kommer.... Kan det være at jeg rett og slett blir gravid, men stresser i hjel ungen??? Høres brutalt ut, men det er noe jeg har begynt å frykte i det siste..... Det kan da ikke bare være psykisk innbilning hver gang??? Prøver hver dag å fokusere på å ikke stresse meg opp selv om jeg får mange sinte kunder, og mye stress, men noen ganger er det uunngåelig... Får like dårlig samvittighet hver gang (Hjelper ikke akkurat at jeg er overarbeidet for tiden heller.. )
rampejenta - ny spire Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 jeg vet ikke om du kan ha vert gravid og stressa ungen ihjel... men jeg mista menstrasjon av stress og mistrivsel på jobben..
KlemC 3småUnder3år Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Det er ikke umulig for å si det sånn, uten at jeg skal være ekspert da... Vet om par som har prøvd i 8 år uten hell men så... plutselig når de gir opp blir de gravid... Har en venninne nå som stresser og hun blir ikke gravid... men med en gang hun slapper av... da blir hun gravid.. OG det værste av alt er at hun vet det...
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Jeg trives veldig godt på jobb med kollegene osv, så det er ikke noe problem... er bare utrolig hektisk... er redd for at jobben skal "ødelegge" for meg liksom.... har jo hørt at stress kan være skadelig for ungen når man er gravid, så kanskje det også kan ødelegge når man prøver å BLI gravid???????
Erisa* Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Sånn jeg har forstått det, er det eggløsningen som forsinkes når man stresser. Man kan vel kanskje også stresse så mye at man mister, men da tror jeg det skal ALVORLIG mye stress til!
Adriansmor med tulla Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 tror heller du stresser med det å bli gravid.... du henger deg for mye opp i det! Det gjorde jeg åsså prøvde i nesten 3 år og sprang og kjøpte graviditetstester i fleng og nedtur når mensen kom....måtte bare slappe av og legge det bort en stund sto i helsekø for hormonbehandling og joda dagen før jeg skulle inn å ta sprøyte var jeg kvalm og uggen... tenkte at det er ikke mulig men jammen slo den testen inn... ble ultralyd hos gyn istede for sprøyte og var da 8 uker på vei...så slapp av glem mensen og tester ..den sitter når du minst venter det=)) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå