Gå til innhold

Kan man "stresse av seg" babyer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i butikk, forøvrig en butikk som er utrolig psykisk og fysisk slitsom og stressende å jobbe i...

Har opplevd flere ganger nå at jeg kan være veldig svimmel og kvalm og sliten siste tiden før mensen, og mensen kan også være noen dager forsinket, men så kommer noen kraftige smerter, og mensen kommer....

Kan det være at jeg rett og slett blir gravid, men stresser i hjel ungen??? Høres brutalt ut, men det er noe jeg har begynt å frykte i det siste..... Det kan da ikke bare være psykisk innbilning hver gang???

Prøver hver dag å fokusere på å ikke stresse meg opp selv om jeg får mange sinte kunder, og mye stress, men noen ganger er det uunngåelig... Får like dårlig samvittighet hver gang :(

(Hjelper ikke akkurat at jeg er overarbeidet for tiden heller.. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er mulig å stresse ut en unge, tror heller at det da er noe galt og at det ikke er levedyktig uansett. Du kan jo ta en test neste gang, en test burde jo slå ut på IKM-dagen...

Skrevet

Heisann...

dete har jeg å lurt på, jeg har og en stessene jobb, jober i en kiosk, på et sykehus, her er det fult kjør hele dagen, og jeg stresser, har sinte kunder, og løfter masse, løfter mye på bruskasser, vi stabler de i høyden, så når jeg har fått "kastet# den siste kassen med bruus opp er den som regel høyere enn meg.. Jeg va gravid, men mistet i mai, va 5-6 uker på vei... Luurer jo fælt på om det kan ha vært min feil...

Når jeg blir gravid igjen, skal jeg ihvertfall ikke løfte på disse bruskassene... Har senebetennelse, så får bruke den unnskyldningen til sjefen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...