AMK<3 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 hvordan var bevegelsene til ungen den dagen fødselen begynte? min har vært uvanlig aktiv i dag, og hun drar armer å bein over magen så det gjør vondt! det ser ut som svære klinkekuler som ruller under huden... hun har fortiden vært ganske rolig.. men i dag reagerer jeg.. er dette vanlig? kan hun være stresset?
fairy Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Min lille har vært sånn den siste uka. Masse liv, han åler og styrer skikkelig. Og trykker hodet nedover i bekkenet så det stikker skikkelig! Tror ikke det er noe farlig. Men de er så store nå at vi kjenner dem bedre enn før. Var på sykehuset på torsdag og da sa de at den typen aktivitet så sent var bra iallfall. Jeg hadde termin 5. aug. forresten, så er en uke over nå..
AMK<3 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 hehe..ok:P ja jeg hadde termin 4. august så vi er jo så og si like langt! lykke til da! håper du slipper å gå så veldig mye lengere;)
fairy Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Lykke til til deg også! Jeg har begynnende sv.skapsforgiftning jeg, så skal inn på mandag for å se om vi må sette i gang hvis ikke noe skjer før. Slimproppen gikk i går natt, og en gang til i kveld, så jeg håper noe er på gang..
Lille Trille 2015 Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg har 25 dager til termin og selv om min lille krabat i magen har vært ganske aktiv, så har siste uken vært spesielt aktiv til tider. Masse trykk nedover mot underlivet, som ikke akkurat er behagelig nei, og man ser tydelig bevegelsene på magen min - spesielt disse rullebevegelsene som plutselig buler ut:) Jeg håper at babyen jobber seg nedover på vei til å komme ut jeg:) Er iallfall en meget aktiv baby, så blir spennende å se hvordan babyen blir utenfor magen... Synes det er greitt å kjenne en del liv nå på slutten - er jo inne i sluttfasen, og man blir lett bekymret for at noe er gale når man ikke kjenner liv.. Lykke til Håper du slipper å gå så lenge over da:) Jeg har planlagt å føde litt før termin ...he,he..men babyer bryr seg vel ikke så mye om det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå