To_små_prinsesser Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 om rier stopper opp hvis jeg prøver å sove litt? Jeg har hatt rier, eller ihvertfall sterke kynnere som kommer med 5-10 minutters mellomrom hele kvelden... Babyen sparker og kjennes ut som hun borer seg nedover og presser på både det ene og det andre, og det gjør ganske vondt... Men jeg tror ikke noe skjer helt enda, og jeg skulle kanskje prøvd å hvile litt, men er redd det skal stoppe opp om jeg sover... Noen som vet? Jeg har termin idag...
smil =) Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Jeg vet ikke, men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt sykehuset og snakket med dem. De som kan svare deg best Jeg hadde ikke klart å sove med kynner/rier 5-10min mellomrom. Lykke til med veldig nært forestående fødsel! =) Ååå jeg gleder meg, har noen dager igjen jeg da
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 bare sov.. hvis det er rier så våkner du av at de blir kraftigere.. jeg sov bare 3 timer natta før fødselen startet og herreguud jeg var sliten. hvil deg.. energien trenger du. MASSE lykke til =)
kristin2 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Ta en telefon til sykehuset, det er greit å få snakke med fagfolk når man er litt usikker. Uansett så er det også lurt å få så mye hvile som mulig da det høres ut som fødsel er rett rundt hjørnet Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå