Gå til innhold

Si meg... sover alle gravide på natta eller....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sover ikke, men så er jeg ikke gravid heller enda...

Skrevet

ganske snart... kjenner på meg jeg må opp med lillemann tiiiiiiiiiiiiiidlig...

Skrevet

Jeg venter på at vaskemaskina skal bli ferdig.....*trommer med fingra på bordet*

Skrevet

sover ikke. Og la nettopp ut en liten "spørreundersøkelse" :)

Skrevet

vi har akkurat kommet hjem fra biltur med nybilen.. audi s4 avant.. blir bra familie bil det :D

Skrevet

Sover ikke!:D Men må snart bysselalle:) Skal ut og kjøre imorgen;)

Skrevet

Sover ikke, og ikke gravid...

Sitter og irriterer meg over at ikke mensen har forsvunnet ennå :P hehe...

Er sååååå motivert til å virkelig PRØVE å bli gravid denne mnd etter noen rolige måneder nå hvor jeg har latt baby være baby... :)

Skrevet

Noen flere spørreundersøkelser vi kan lage da.. Så alle som våkner i morgen får masse å svare på....

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg jeg Nusken:)

Skrevet

er gravid sover ikke men burde nok gjøre det. opp og av gårde i båten i morgen hvis det er fint vær.

Skrevet

Takk :)

er SÅÅÅÅÅÅÅ lei av å være "tomt skall" nå!!!!!!!

(har også veldig lyst til å holde litt følge med venninna mi som er 14 uker på vei nå... vil ikke ha ALTFOR stort sprang mellom dem...)

Skrevet

Jeg er gravid 27+5 og sover ikke, ikke får jeg til det heller. Har vært på føden i to dager og tatt blodprøver og undersøkelser pga smerter i magen på fredag. Der fant de at jeg har lave blodplater og kanskje svangerskapsforgiftning. Skal tilbake på mandag igjen og ta nye prøver så vi får se.

De sa til meg at jeg ikke skal stresse og hvile mest mulig men det er lettere sagt enn gjordt

Skrevet

Sover ikke her iallfall! Kunne ha gjort det, men naboen har fest. Og å sovne med elvis dundrende i ørene er en umulighet. Særlig nå, 7 dager over termin..

Skrevet

sover heller ikke:) sitter her aa kjeder meg.... bare 4 dager igjen til ks naa....hihihihi:) kan nesten ikke vente..... :)

Skrevet

-10 dager her. Får ikke sove. Eller har ikke sovet på nesten 2 mnd. Holder på å bli gal. Er så lei av å være gravid no

kan jo bare kalle meg for BIG MAMA no. Ser jo sånn ut på min ørtende dag over termine.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Gravid eller ikke, så har jeg problemer med å sove om natta, ja.

Skrevet

Våkner alltid på denne tida, er oppe i et par timer og sovner igjen. Sover så lett m tung mage... 6 uker igjen nå....Går mye dårlig på tv om natta ihvertfall:-/

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har også 6 uker igjen!:-)

Nei, tv om natta er ikke noe særlig,- spesielt ikke om helgene. TV3 har som regel noe greit nok på hverdagene (eller hvernattene, blir det!:P), og nå er det faktisk Akutten der.

Hærregud...har du sett sveisen til hun ene på tv2 nå?

Skrevet

just kommet inn døra jeg og=)

kjørt hjem fra trondheim i dag, 925km lang tur, 1 vei!!!!

så nå er det litt bim surfing før john blund tar meg=)

Skrevet

Ja, fytterakkern for et hår, skvatt litt i mørten her da jeg skrudde på tven og så det håret - så seriøst ut som hu har fått støt, hi-hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...