Bæremeisen Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hva liker dere best?? Jeg synes rødvin er en vinner uansett årstid, det synes mannen min også...................!!!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Rødvin.. Drikker aldri hvitvin.., liker ikke det...=)
*Kleopatra Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Ingen av delene, synes det smaker oppkast. Tror jeg er en smule unormal akkurat der...
Rusketuska Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Rødvin! Absolutt!! ) Hvitvin muligens på en deilig sommerkveld med reker eller pai o.l. Men rødvin er godt, året rundt )
NessaS Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Hvitvin! Jeg får vondt i hodet etter ett glass rødvin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå