Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Hei! Har et spørsmål til dere som jobber natta. Jeg har vært sommervikar i helsesektoren i sommer, og kun jobba natta. Jeg har i perioder jobba veldig mye og veldig tett. Nå er det en uke siden jeg var ferdig, og jeg er så utrolig utmatta. Jeg har sovet utrolig mye den siste tida, men jeg blir liksom aldri uthvilt. Jeg er slapp og trøtt konstant. Jeg kjente ikke noe av dette da jeg var inne i perioden da jeg jobba, det kom etterpå. Grunnen til at jeg reagerer er at dette er ulikt meg. Jeg pleier å ha godt med energi, og tåler vanligvis lite søvn. Er dette vanlig? Er ikke fysisk syk! (altså influensa eller noe) Akkurat nå kjenner jeg meg utbrent og ikke klar for et nytt studieår i det hele tatt.
Monika m/1 stor gutt og 1 baby Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Vanligvis i en fast turnus så går en jo ikke så mange tette nattevakter. Der jeg jobber går ne 50% natt. Da arbeider en 2 vakter, fri en uke, 2 vakter, fri en uke 3 vakter. Tror nok du blir sliten av å ha gått så mye.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 ok. takk for svar. Det har vært kaos med sykemeldinger osv. der jeg har jobba i sommer, så jeg har nok egentlig tatt på meg for mye tror jeg. En periode jobba jeg hver eneste natt i 10 døgn.. jaja, ble i det minste penger av det.. Men men:)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 heisann. jeg sliter med akkurat samme probl. har også jobbet skikkelig mange netter i sommer - men nå den siste uka har jeg slitt skikkelig. gikk 3 netter, men klarte ikke å sove mer enn 2-4 timer de dagene. men det gikk da på et vis. nå som jeg har hatt fri i 2 dg og sovet godt er jeg helt kaputt. ligget på sofaen siden 1330 i dag med hodepine pga for lite søvn. vet ikke hva det kommer av - men skikkelig plagsomt er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå