Gjest Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Har ikke IKM før den 16, men har følt meg litt rar de siste dagene... Er utrolig svimmel, helst de første timene etter at jeghar stått opp.. Det gir seg utver kvelden.. Føler meg også kvalm, de siste dagene... Men har ikke kastet opp, og er ikke syk.. Bare kvalm liksom... Kvalme vet jeg er tegn.. Men er svimmelhet?? Har prøvd i to år, så klarer ikke helt å tro at det kan være noe... Er jo forsåvidt lenge til IKM...
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Joda, har lest at svimmelhet kan være et tegn... Har vært svimmel og kvalm hver måned i perioder jeg Men du kan jo være heldig!! Lykke til! Skal krysse fingrene for deg!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hehe :-) Ja, det kan jo bare være no innbilning.. Men har liksom ikke følt det sånn før... Føles så rart.. Men klarer ikke håpe helt, men håpet er der selvfølgelig!! Men så tenkte jeg at det kanskje er tidlig å få sånne symptomer..? Dagene frem til IKM går så ufattelig seint....
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Kjenner til det der ja.. Har hatt noen mnd nå hvor jeg har prøvd å fokusere på andre ting enn babyer.... men nå er jeg skikkelig motivert på å prøve igjen!!! (Kunne jeg bare blitt kvitt denne mensen!!! *knurr*)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Det går ann å fokusere på andre ting ei lita stund.. Hehe :-) Har prøvd jeg og, men nå føler jeg det er babyer over alt.. :-) Og da er det ikke lett å tenke på annet :-) Skal inn til lap nå i september, så nå er liksom siste innspurt for å få en spire før det :-) Trykket litt feil her, så kom inn på profilen din.. Så du var 85 fra Lillesand... 86 fra Kristiansand her... :-)
Gjest Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Hadde vært artig å møtes en gang! Så kan vi synes synd på hverandre, og ikke bare oss selv! hihi... Har du prøvd mange kjerringråd osv nå? Jeg har satt gubben på sink-tabletter jeg... det skal visst fungere hehe
Gjest Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Ja, det hadde vært artig!! :-) Har igrunnen ikke prøvd så mange kjerring råd.. Mannen syns det ble litt voldsomt med el-testing, sex på spes dager osv til å begynne med... Så prøvde å gjøre det så naturlig som mulig, så han ikke skulle få helt panikk... :-) Men nå er han heeelt med!! Hehe :-) Gleder seg som bare det! :-) Og han er selv frempå om det er noe han kan gjøre.. Har også tenkt på de derre sin tablettene.. Har han gått på de lenge? Sett no forbedring? Sist han leverte prøve var svømmerene litt dårlig, så tenkte han sku levere inn en ny nå snart.. :-) Noe annet du/dere har prøvd? :-)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Vi har egentlig tatt prøvingen ganske rolig... Har ikke tatt el-tester, ikke tatt temp eller noe... Bare teller dager Han begynte på sink i dag, så blir spennende å se fremover! Mensen er ferdig i morgen eller noe sånt, så da er det på'an igjen... hehe... Rene jobben dette her! *ler* Er fælt å jobbe et sted som selger babyutstyr og se alle de herlige magene som er innom hver dag... *sukk* JEG VIL OG! hihihhihi..... Sett mannen din på sink! Det er visst råbra på å forberdre dårlige svømmere!!! De trenger visst sink for å fungere... Snakket med ei på sunkost i går, og hun var visst litt flink på sånne ting...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Jobber du på baby sted??? Åååååå... Så du kan gå å se på baby ting dagen lang... :-) Så heldig!!! Da skjønner jeg godt at det er vanskelig å la være å tenke på.. :-) Tror jeg hadde blitt en smule lei av å se alle de store magene når vi ikke helt får det til selv... :-) Men det er jo fint å se på da!! Bare tenk at det er ikke lenge til du skal gå med stooor mage å smile bredt til alle :-) Tror søren med jeg skal kjøpe sink jeg... Alle skryter jo så av det.. S det må jo være noe i det :-) Føler alle her prøver alt mulig av råd, så trodde jeg var litt alene i kategorien av de "naturlige" prøverne... Hehe :-) Om jeg kan si det sånn... Babyene kom da til verden før! :-) Ser dere har 13 pp, har dere søkt noe hjelp? Siden dere er over et år mener jeg..
Gjest Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Har nevnt for legen min at vi har rundet året nå.... Vi ble enige om at i og med at vi ikke har prøvd så veldig aktivt alle månedene så skal vi kanskje undersøke utpå senhøsten en gang... Jeg vil helst ikke begynne å stresse med det ennå.... Vil liksom leve i håpet om at alt fungerer som det skal.... Ikke at det er noe galt... Sitter forresten og leser på "gullkorn fra barnemunn".... Så utrolig mye bra! *Glise*
Gjest Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Det skjønner jeg godt! :-) Ingens ønske å måtte be om hjelp... Så det skjønner jeg veldig godt! Gullkorn siden er genial :-) Barn kan si de utroligste ting!! :-) Men nå er det natta her i huset :-) Plutselig er klokka tre, så fort det går... Men vi sees her inne! :-) Nattinatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå