cherry coke Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Er så lei av hodepine, snørr og vond hals. Har tatt ibux et par ganger i dag, men de er ikke så veldig bra for magen(har magesår). Har ikke paracet i hus. Har du et godt tips?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Dette virker hver gang=) Varm te med honning, sitron og whiskey. Finnes ikke noe som virker bedre(gjerne med litt ibux eller paracet ved siden av;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå