Gå til innhold

Har jeg gått glipp av en konditorfarge debatt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hva det da?? (er ikke så ofte jeg har tid til å stikke innom her men blir jo nysjerrig når jeg hører om heftige debatter:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ble ikke så ille da vi gav oss egentlig kjapt. Pøbel'n gav ett tips for å få barnet til å drikke vann hvis det bare ville ha saft. Nemlig å ha konditorfarge i vannet. Ikke alle var fullt så enig i at det var så lurt.

Skrevet

HEHEHE. Kan se for meg at det tok av ja:)

Skrevet

Var bare ei tuppe som fortalte at veninnen tok konditorfarge i vannet til sin 19 mnd game sønn for å få han til å drikke det :) gutten trodde det var saft da.. Noen syntes det var smart, andre syntes ikke det var den beste ideen i verden ;) personlig så synes jeg ikke den debatten var så innmari heftig, men man blir kanskje litt immun etter en stund her inne hehe :)

Skrevet

Nei, så veldig heftig var den jo ikke, men jammen ble det mye irriterte innlegg for noe så simpelt :-)

Skrevet

Leste litt av den, men syntes ikke den var så interresant at jeg orket å lese hele. Men et spørsmål: er det noe i konditorfargen som er spesielt uheldig?

Skrevet

Jeg trodde ikke det, men fikk litt inntrykk av det i går. Kan ikke være værre enn i brus, saft og godis skulle en tru. Er jo tilsatt farge i brus og saft og...

Skrevet

Tror neppe det er noe farlig i sånn farge gitt :) er det virkelig værre å gi det i vann enn i marsipan for eks? MEN når det er sagt så tror jeg helle rjeg hadde valgt å gi barnet vann i en farget kopp istedenfor å farge vannet hehe..

Skrevet

Hm, det var nå Pølsa da.. Som starten den altså. Rett skal være rett :-)

Skrevet

Jeg synes det var en god ide! Men synes det var litt rart at alle skal være så firkantet når det gjelder andre ting enn vann!!!!

Skrevet

Hva har det å si mener jeg?

Da Daniel var 6mnd ville han ikke drikke vann.

Han ville ikke.

(og jeg vet best, jeg er moren hans og har han 24t i døgnet)

Det var sommer og sol, steikende varmt.

Ga han saft jeg. Ikke mye, men nok til at fargen kom frem.

Nå er han 19mnd og drikker vann dagen lang!

Mener at det er bedre å få de til å drikke væske på sommern enn å være en overhysterisk mor og la de tørste. De kommer til å drikke vann uansett, men som mor må man begrense (begrense) saftbruken.

Da han var 6mnd fikk han det ikke dagen lang, men fikk kanskje 50ml to-tre ganger om dagen når solen var på det sterkeste og ETTER jeg hadde tilbudt han vann.

Skrevet

Jaja, alle er ulike Leo vil ikke ha noe annet enn vann!!

Har prøvd utvannet eplejuice og utvannet appelsinjuice uten hell, han vil bare ha vannn.

Alle barn er ulike, for all del !"""""!!!!!!!!!!!!!!!!!

'

Ser at jeg er heldig.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...