Dolpins:) Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 http://www.buffalo-shop.de/buffalo/urwfilter/catalog/do/action/SubmitCatalogSearchByFilter/filter/1/mainCategoryId/1/subCategoryId/4/makeId/1/sortingList/9/sortingList/10/minPrice/0/maxPrice/0/index.html
LegallyBlond Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Huff... Har aldri hatt dem og skal aldri ha sånne heller... Alle venninne mine valsa rundt i de skoene, men har aldri likt dem.
*betty*spaghetti* Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 De er livsfarlige!!! hehehe jeg hadde de på om vinteren stod ned en helbakke det gikk bare fortere og fortere til slutt satt jeg meg ned... (det var is og det var super glatt) En annen gang skulle jg legges inn på sykehus.. Da jeg skulle melde meg i mottakelsen hadde jg fått en isklump under skoa kom jeg datt på rygg så lang jeg var... Alle lo så de gråt!"!!! flaut! HAr mange pinlige opplevelser med sko!!! UFF
PopUp Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Kom ikke inn på linken, men hvis det er Buffalo platå du mener så; NEI!! Hehe... Jobbet noen år i dna og hadde flere par :-/
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Ja, holdt på å gå på veggene når jeg ikke fikk tak i dem lengre. Kan ikke fordra den moten som er nå. Enten er man helt nede på gulvet og kjenner hver en liten smule under seg, eller man går i noen høyhælte sko som knuser tærne helt.
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Venninna mi bruker dem _ennå_!!! Er det mulig...?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 NEI. de er utrolig stygge, her er det kun noen få som har de ennå. de som bor i oslo vet hvem jeg mener,.
*Kleopatra Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Jeg elsket Buffaloskoa mine! De var jo faktisk veldig gode å gå i, og jeg sliter med å finne sko som passer foten min. Men når de gikk av moten la jeg de på hylla, kan jo ikke være helt ut heller, haha:)
mammatiltulla Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Kremt.. Må vel innrømme at jeg brukte dem flittig i min fjortistid. De var utrolig behagelige å gå med da, men aldri igjen nei:)
Bæremeisen Skrevet 11. august 2007 #11 Skrevet 11. august 2007 Ehh nei. Fallhøyden var stor... vrikka ankelen et par ganger..... og det var innmari vondt.... Aldri mer, selvom jeg syntes jeg var innmari kul
Dolpins:) Skrevet 11. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2007 Hehe,digger disse skoene ennå jeg:)
ketosina Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 åååå jeg savner de skoene!!! de med sålen på bortimot 5 cm (ikke fullt), svarte. De fikk bena til å se så små og fine ut, og passet til alle bukser og var bare dødsgode å gå på!!! elsket de skolene, og savner de utrolig. og gleder meg og teller bare ned til de kommer på mote igjen! hehehe *ler*
Etaner Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Ja jeg er nok en av dem, "syre- tøfflene" som en kamerat av meg så pent kalte dem he he.. Jeg syns de var drit gode og gå i. Og for meg med korte bein ble det en slags høy joggesko. Hadde stort sett lange bukser som gikk nedover dem.. hehe men jeg har fått endel kommentarer på dem ja. Tror en kamerat ble mest oppgitt når jeg hadde dem på meg på skogstur engang. hihi..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 11. august 2007 #15 Skrevet 11. august 2007 Jeg har et par som er 6 år gammel og når vinteren kommer skal de ut av skapet og på mine føtter.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 11. august 2007 #16 Skrevet 11. august 2007 Uff buffalo er så white trash.. hater de skoene der!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 11. august 2007 #17 Skrevet 11. august 2007 Hadde sånne sko ja, og brukte de hele tiden omtrent...men å si at jeg savner de, d kan jeg ikke! he he...Sist jeg brukte dem var i russetiden (russebuksen hadde så lange ben at jeg så jo ikke føttene m vanlige sko!) og da var føttene mine ødelagt da russetiden var over...skoene og for den saks skyld! he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå